Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sender meg purringer på purringer selv om jeg har avtalegiro, har ringt flere ganger men de klarer ikke å fikse opp i det.
Tåpeligste selskapet jeg har vært borti. Vi bytter tilbake til Gjensidige med glede, og jeg betaler LETT litt mer for å slippe å lure på om vi har forsikring eller ei. De sender ut purringer til stadighet, og legger på purregebyr for så å be oss se bort fra purringene. Et rot uten like!!! Vi aner ikke hva vi betaler på, og ingen kan forklare oss noen ting. . Vi ble lovet en fast kundekontakt, men han sluttet uten å gi oss et eneste vink om dette, og siden har vi fått en ny bunke purringer i postkassen selv om vi har avtalegiro og et trekk pr mnd. De klarer ikke forstå at det er et trekk pr mnd vi ønsker, så nå kommer hele årspremiene som purringer en gang i uka. Dette selskapet anbefaler jeg alle å holde seg langt unna.
Mye rot med fakturaer, virker som de henger flere år etter på teknologifronten. Anbefales ikke.
Min opplevelser er veldig bra, og jeg er fornøyd med prisen og med min tilbud. MYE FOR PENGENE.
Jag fick in min nya bil nu i mars, då fick ja ett sms om att allt var ordnat och att Enter tog kontakt med mej inom några dagar. Igår så ringde dom och fixade allt för mej med betalning och i tilägg så sparade dom mej för 500kr i månaden på ett totaltilbud. Trevliga och imötekommande på telefon :)
Skiftet fra Enter til Eika i november i 2016. Først nå i mars 2017 fikk jeg si opp forsikringen hos Enter. De sier at de ikke hadde mottatt oppsigelse fra Eika, selv om jeg fikk kopi fra Eika i november på mail at de hadde sagt opp forsikringen da jeg skiftet til dem. Styr unna.
Det er ikke mye bra å si annet enn at Enter er billig den første perioden, etter det så skyter prisene i været selv om bonus øker. Å ringe til enter nytter ikke. Det tar vinter og vår før noen svarer. Enter har masse å jobbe med for å bli bedre. Dette må være det selskapet som tar minst vare på sine kunder!