Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har fått anbefalt dette forsikring selskapet av ein bilforhandler, det skulle vere så fantastisk og billig. Det har sjølvsagt ikkje blitt. Har ombestemt meg etter 2 dagar at eg ville ikkje ha noko med dette selskapet å gjere. Ringte til kundeservice for å spørje kvar skal angrerettskjema sendes. Snakka med ei hyggeleg dame som sa, at første månad er uansett gratis, så kan eg berre ta kontakt med ny forsikring selskap så ordnar dei alt mellom kvarandre og da slipper eg å betale, får ei gratis månad og slipper styr med angrerett osv, mindre jobb for meg og mindre jobb for dei, forklarte ho. Plutseleg etter 1,5 månad får eg faktura, på det eine månad. Ringte til kundeservice for å sjekke kva som foregår. Fikk beskjed med ein mann at han skal sjekke dette. Forklarte situasjonen pp nytt og fått da beskjed at det stemmer, gratis månad og kan sjå bort i frå faktura. Ei månad seinare kjem det ei inkasso varsel på det samme faktura. Ringte igjen og sendte klage, forklarte situasjonen på nytt, og fikk i svar på telefonen "Finst ikkje noko som er gratis, du må berre betale det, spelar ingen rolle kva du har fått forklart av dei forrige du snakka med" Der sa eg igjen at eg nekter å betale sidan eg hadde fått forklart av 2 stykke at eg treng ikkje å betale, då fikk eg vite at det er dei som har rett og det kjem ei inkasso på meg uansett. Anbefaler å holde seg lang unna dette selskapet, finst ikkje verre kundeservice i heile Norge.
For all del....hold dere laaangt unna dette møkkaselskapet! Har i mine 25 år som forsikringskunde aldri opplevd maken til dårlig service og tilbakemeldinger! Helt fraværende med tilbakemeldinger og kun svada og vage svar når du endelig får kontakt med de. De er i tillegg svært flink å bruke LITEN skrift i vilkårene deres. STYR UNNA!
god erfaring ,med kundebehandling og råd når uhelde er ute og fremfor alt hurtig oppgjør.
Snakket med 3 forskjellige først en hyggelig dame og etter det 2 forskjellige menn som ikke likte jobben sin, ikke veldig hyggelige .
Sommeren 2019 (knappe 3 måneder før hovedforfall) så jeg at jeg var i ferd med å overstige tillatt kjørelengde (20 000km) og ba om å få økt kjørelengden for "inneværende periode" til 25 000km hvilket jeg også fikk en tilleggsfaktura for (Enter satte opp kjørelengden også for neste kjøreperiode, men jeg fanget dessverre ikke opp det). Jeg bruker bilen til&fra jobb, men pga pandemien så har jeg hatt hjemmekontor og dermed mye mindre kjøring som følge av dette (ca halvparten går med til det). Jeg forventer at årets (2021-2022) behov blir mye mindre som følge av dette, så før hovedforfall så ba jeg om pris på 8 000km. Enter ville ikke matche prisen jeg fikk hos Storebrand, så jeg byttet, men selv om jeg hadde kjørt mye mindre enn tillatt (og har bevist at dette skjedde i siste periode) så nekter de å refundere til lavere kjørelengde (selv om de opprinnelig hevdet å ha korrigert for dette...). To ting å være klar over; 1) Dersom man ikke sier ifra innen hovedforfall (hvilket jeg gjorde) så kan du dra dit pepper'n gror (det gjelder ikke bare Enter) 2) Dersom du ikke leser av kmstand ved hovedforfall så kan du i hvert fall dra dit pepper'n gror (ikke kjent med at det gjelder andre plasser). Selv om jeg kan bevise at jeg har kjørt mindre enn 20 000km siste periode (ved å fremlegge dokumentasjon på bilens kmstand pr hovedforfall) så velger Enter å regne gjennomsnittlig kjørelengde fra jeg oppjusterte kmstand (Enter har visst ikke fått med seg at vi har en pandemi og at mange har hjemmekontor) og kommer da rett over 20 000km (20 450 - 20 800 km/år alt etter hvilken dag du spør). Jeg tørr ikke å tenke på hva denne form for paragrafrytteri og millimeterpresisjon, komplett blottet for alt av skjønn og fleksibilitet, kan innebære dersom man kommer inn i en vanskelig forsikringssak!
Har en rekke ganger spurt om å slutte å sende brevpost, det har de ikke klart å slutte med. Har sendt purringer til meg som jeg ikke har fått med meg, og ingen påminnelser på Mail, noe som gjør at jeg våkner til en uforsikret bil. Elendig service og dårlig pris. Aldri igjen.
Ser at det er noen som har positivt inntrykk av Enter. Det er jo bra, men var det etter ett uhell. Jeg fikk en bil i front da den kom over i min kjørebane. Min bil totalvrak, var en ny bil. Kom ut fra sykehus, ingenting skjedd ifb. med forsikring. Jeg måtte gjøre alt, innhente alle opplysninger fra politiet. Til og med skaffe motpartens forsikringsselskap, Enter hevdet at de ikke kunne skaffe dette? Personskade avdelingen er veldig vanskelig og få tak i. Og de er ikke der for og hjelpe deg, kun for og redusere/trenere utbetaling. Selv om dette ikke var noe som kunne lastes meg. Så styr unna, du merker først hvordan selskapet er når uhellet er ute. Kundeservice lik null.