Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har en rekke ganger spurt om å slutte å sende brevpost, det har de ikke klart å slutte med. Har sendt purringer til meg som jeg ikke har fått med meg, og ingen påminnelser på Mail, noe som gjør at jeg våkner til en uforsikret bil. Elendig service og dårlig pris. Aldri igjen.
Ser at det er noen som har positivt inntrykk av Enter. Det er jo bra, men var det etter ett uhell. Jeg fikk en bil i front da den kom over i min kjørebane. Min bil totalvrak, var en ny bil. Kom ut fra sykehus, ingenting skjedd ifb. med forsikring. Jeg måtte gjøre alt, innhente alle opplysninger fra politiet. Til og med skaffe motpartens forsikringsselskap, Enter hevdet at de ikke kunne skaffe dette? Personskade avdelingen er veldig vanskelig og få tak i. Og de er ikke der for og hjelpe deg, kun for og redusere/trenere utbetaling. Selv om dette ikke var noe som kunne lastes meg. Så styr unna, du merker først hvordan selskapet er når uhellet er ute. Kundeservice lik null.
Forstår ikke all den kritikken her inne, men vi er vel sånn vi mennesker . kritikk skriver vi flittig, men ros og gi positiv tilbakemelding er vanskelig. Jeg er godt fornøyd med Enter, både på bil og hus.
Eneste ulempen er at jeg ikke får tegne ny forsikring med like god pris som jeg fikk når jeg kjøpte forrige bilen.
Blir lovet ringt tilbake, ringer en og en halv gang så legger de på. Ubrukelig kundeservice.
Kjøpte bil og fikk med Enter forsikring som jeg ikke vil fornye for vi har god avtale annet sted. Ikke mulig å komme i kontakt med dem på e-post. For dårlig
Jeg har hatt Enter forsikring i mange år på mange biler og kan ikke helt se de dårlige erfaringer rapportert her, men samtidig har jeg hatt få grunner til å kontakte de. Jeg fikk en påkjørsel nå i November uten skyld, og de hjalp meg igjennom uten tull. derimot har du overfakturert meg flere ganger og sendt kreditnotaer tilbake. går fort litt i surr når de roter så mye, og prøver å kontrollere at de faktisk fakturerer det de skal. kan skyldes at jeg har 5 biler, 1 båt og 2 motorsykler hos de, men synes de burde takle det da. sist jeg prøvde å ringe de ang siste purring, som jeg hadde betalt, snakket hun til meg, som er 53 år, plutselig som til et lite barn. ( du vet da de snakkker veldig høyt og sakte, neste staver ordene) Da sa jeg i fra at nå holder du munn og at det var nok. da tiet hun gitt :-) bortsett fra det er de rimelige og hyggelige, men som sagt, har veldig sjeldent trengt bil hjelp- kun mye faktura surr. Råder alle til å sjekke og oikke bare stole blindt på den e-fakturaen som kommer Hilsen Rune