Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Følger ikke opp ved skadeoppgjør. Tar alt for lang tid!
Eneste selskapet som ikke forlangte ågerpris for at jeg skulle forsikre bilen min. Kjøpte min første bil i en alder av 29, men fikk likevel 75% bonus av enter. Neste forsikringsselskap på listen var over 4000 kroner dyrere per år. Meget godt!
Etter å ha fått en stor forvirrende regning tidligere i år, ringte jeg naturligvis kundeservice og spurte forvirrende om hjelp. Der ble jeg møtt av en hyggelig medarbeider som sa at jeg ikke hadde noe å bekymre meg over, og at feilen med beløpet var gjort fra deres side. Lettet og fornøyd med bra service la jeg på røret. Men, i dag, fire måneder senere, får jeg igjen en regning med uforklarlig stort beløp. Så igjen ringte jeg kundeservice og ba om hjelp. Denne gangen fikk jeg beskjed om at regningen var en purring fra 4 måneder siden fra en regning jeg ikke hadde betalt, men som jeg hadde fått beskjed av hennes kollega om at jeg ikke skulle tenke på. At et forsikringsselskap ikke har orden i sakene sine og ikke eier system og kommunikasjon, er helt forbausende. Jeg sitter igjen med en følelse av å bli lurt og ført bak lyset, med en stor regning jeg er tvunget til å betale på bakgrunn av selskapets feilaktige informasjon. Jeg kommer til å bytte forsikringsselskap på bakgrunn av uprofesjonaliteten ved dette forsikringsselskapet.
3 mnd etter kontraktinngåelse endret Enter min bonus fra 75 til 40 prosent basert på opplysninger fra en firmabil jeg hadde kjørt, og delt med andre. Da jeg klaget på dette ble jeg lovet at de skulle rydde opp. Istedet fikk jeg nye fakturaer og inkasso. Jeg flyttet forsikringen til if som umiddelbart ga meg gode betingelser. Flere måneder med mail og telefoner fortsetter med Enter der de stadig lover å rydde opp men istedet sender høyere og høyere regninger. Det siste nå er at de har - uten min godkjenning - gjeninnsatt avtalen og krever etterbetaling for de halve året jeg ikke har vært kunde! Og det bare 3 dager etter at jeg fikk telefon fra en kundebehandler som igjen lovet å rydde opp og frafalle kravet. Er dette i det hele tatt lovlig? Driver de gjøn med meg?? Nå har jeg søkt advokathjelp! Styr langt unna Enter folkens!!!!
Synes hjemmesiden fungerer dårlig. Vanskelig å navigere på hjemmesiden. Har ikke brukt forsikringen, så vanskelig å gi noen vurdering av selskapet ved en ulykke.
Har ikke noe å klage på, skal vurder å bytte og ønsker å sammenligne priser.
Jeg har vært kunde hos Enter noen år, og de er hjelpsomme og alltid like hyggelige å snakke med. De er ikke dyre på pris, og kundeservice er virkelig på topp.
Hei Merete, Takk for fin tilbakemelding. Det er gledelig å høre at du er fornøyd som kunde, både med pris og service fra våre kunderådgivere. Vi jobber hver dag for å møte kundene våre med ypperste kvalitet i alle ledd og prosesser. Mvh Enter forsikring