Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De gjør akkurat som de vil, jeg ble utsatt for bilulykke som ikke var min feil. Det ble opprettet personskade. Det ble godskjent som yrkesskadet. Trygg var min forsikring selskap den gangen. De nekta å ta ansvar, men utbetalte en liten sum. De laget interne sak mot meg sånn at jeg aldri kunne forsikre noe ting hos de igjen. Har handlet 2 biler via bilforretninger i etterkant og jeg ble nektet forsikring hver gang jeg skulle forsikre via Enter. De argumentert med at det foreligger intern sak mot meg uten at jeg har fått noe form for informasjon, enter er datterselskap til Tryg. Har ikke vart noe problem å forsikre andre steder noe gang.
Fakturerer flere ganger, og når kundeservice er kontaktet ber de deg å bare betale det, selvom det er fakturert feil!
Hyggelige medarbeidere på lett tilgjengelig kundesenter. Rask tilbakemelding på mail og evt. pr. brev ved skadeoppgjør. Raskt skadeoppgjør.
1 år siden jeg avsluttet forsikring på bil via Enter. De sendte meg en sluttregning på 1800kr som egentlig skulle tilbakebetales siden vi avbrøt forsikring som vart forskuddsbetalt. Ble mye telefoner og personer involvert, purring ble sendt ut i perioden. Belastende og anbefaler ikke selskapet til noen. De prøver seg på en spansk en eller så er det rein inkompetanse.
Har aldri hatt noen problemer med enter. Er også alltid billigst når jeg sjekker de opp mot andre.
Får nye fakturaer hele tiden. Purringer og varsler selvom alt er betalt. Ringer å hører hva som er feil og får beskjed om at alt er betalt men får likevel oppsigelse av avtalen uken etter. Vi var også flere mnd uten forsikring uten å vite om det da de hadde sagt opp avtalen uten å gi beskjed. (Og fakturaer var betalt).
Plutselig dalte det inn fakturaer tilsvarende ca kr 16.000,- på eFaktura fra Enter forsikring. Merkelig da det er foretatt månedlige trekk via avtalegiro! I følge Enter så er årsaken at jeg for 1 1/2 år siden hadde en skade på bilen. Enter hadde nå oktober 2018, foretatt reduksjon av bonus og konsekvensen var faktura på kr 16.000,-, dvs 1 1/2 år siden skaden oppsto og ble reparert. Det er ikke sendt noe form for varsel om forsinkelser før dette skjer. For meg som forsikringstaker så er jo vurderingen, har det noe for seg å være forsikret hos Enter, når summen av tap av bonus og egenandel er nesten tilsvarende reparasjonskostnadene?! Er kasko forsikring faktisk er et tilbud eller en belastning? Summen av dette er både dårlig kvalitetssikring, mangel på internt rutiner og dermed også ledelse. Til slutt, det å drive en virksomhet med så mye etterslep, stiller store spørsmål til ledelse og holdning til kunden. Dette er rett og slett for dårlig «håndtverk» av flere nivåer i Enter organisasjonen. Jeg som snart, tidligere kunde så bør alle kunder vurdere om Enter forsikring fortjener din oppmerksomhet.