Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Verste kundeservicen. Bak røret på tlf hører jeg skravling og fnising av en useriøst person som skal hjelpe meg. Han vil ikke presentere seg selv i tillegg når jeg spør om navnet hans. ----- Saksbehandleren min har jeg prøvd og få tak i over 2 uker både på mail og telefon uten respons. Holder ikke avtaler. --- Enter forsikring ja de er billigst men de er verst når du trenger noe hjelp med faktura eller endre din forsikring. Da kan du tenke deg hvordan de skal hjelpe deg ved skade..
Hei Marius, Først og fremst vil vi beklage for opplevelsen du har hatt, og håper du vil ta kontakt med oss igjen slik at vi kan hjelpe deg. Kontaktsenteret i Enter er bygget opp i åpent landskap, med sterkt samarbeid og godt humør, men du skal aldri oppleve at det er useriøst av denne grunn. Når det kommer til skadebehandling jobber vi også her hver dag for å etterleve god service, kvalitet og effektivitet i våre avdelinger. Jeg håper du vil gi oss sjansen til å rette opp i inntrykket du fikk ved sist kontakt. Mvh Enter
Har vært i kontakt med selskapet ifm sletting av feilaktig belastet purregebyr. Ble lovet at det skulle trekkes tilbake, men det er ikke skjedd, og nå har de sagt opp avtalen i stede.
Greit oppgjør ved skade men svært dårlig eller ingen kommunikasjon ved premie forhøyelse.
Klarer ikke å levere rett faktura. Trekker både mnd og årsbeløp. Har hatt kontakt med de i flere mnd. Lover bot og bedring hver gang. Skulle gjerne fakturert de for både tlf. tid og renter.... har gitt opp nå. Jeg har aldri hatt skade, og takk Gud for det. Lurer på hva de da hadde fakturert.
Roter med faktureringer, utrolig frekk og nedlatende kundeservice. Bare og holde seg unna!
Kjøpte ny el bil, hadde 2 biler forsikret. De avsluttet elbil forsikringen min istedet for den gamle bilen. Hadde en pris på 9k i året. Ny avtale ble på 15k.. Mente de ikke var dems skyld.. noe det var. Hadde et uhell i år. Å nå vil de har 33k i året.
Har hatt Enter forsikring på to biler og hatt tre skadeoppgjør. Alt gått greit, fin kundebehandling og ikke noe å klage på. De er jo innrettet mot bilbransjen og må ha bra service for at bilforhandlerne skal bruke dem.