Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Min erfaring med Enter Forsikring er udelt positiv. Best på pris, suveren på service og oppfølging. Har alle mine forsikringer i Enter og er meget fornøyd. Eneste negative er at det noen ganger kan ta veeelldiiig lang tid å komme i kontakt med kundeservice.
Har ikke hatt mye kontakt, men så langt har alt fungert godt!
Får ikke kontakt gjennom telefon. Prøvd flere nummer. Får et lydbånd med en stemme som spør om jeg ønsker å bli ringt opp igjen. Jeg trykker 1 og får det samme spørsmål så lenge jeg orker å høre på. Hva er i veien med firmaet?
Leste faktisk omtaler her før jeg byttet til enter. Men tenkte det virket så bra, så hørte ikke etter. Men unngå dette elendige selskapet. Kundeservice er helt på tryne, går ikke å dele opp betalinger, og står MYE i liten skrift som ikke akkurat kommer deg til gode!
Fikk i dag en purring på ikke betalt bilforsikring. Den var forfalt for mer enn ett år siden!? Har ikke blitt kontaktet før nå, og de forlanger purregebyr og truer med inkasso. Greit nok, men hvorfor har jeg ikke fått purring, eventuelt blitt kontaktet pr mail eller tlf før det har gått over ett år? Hva om jeg hadde havnet i en kollisjon? Det kunne damen jeg kontaktet ikke svare meg på!?! Hun mente at dette var en forglemmelse fra deres side...? Det hører med til historien at jeg har vært kunde i mer enn 11 år, men skiftet i dag til annet og forhåpentlig mer seriøst forsikringsselskap!! Her har dere en jobb å gjøre når det gjelder interne rutiner!
Jeg har ikke noe negativt å si om selskapet bortsett fra en meget høy premie å betale.
Jeg er svært godt fornøyd med kundebehandlingen i forbindelse med skade på min bil, hvor jeg hadde skylda. Fikk svæt god veilednig/service av saksbehandler, da jeg henvendte meg til selskapet. Ikke bonustap og ingen økning av forsikringspremien.