Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Får ikke kontakt gjennom telefon. Prøvd flere nummer. Får et lydbånd med en stemme som spør om jeg ønsker å bli ringt opp igjen. Jeg trykker 1 og får det samme spørsmål så lenge jeg orker å høre på. Hva er i veien med firmaet?
Leste faktisk omtaler her før jeg byttet til enter. Men tenkte det virket så bra, så hørte ikke etter. Men unngå dette elendige selskapet. Kundeservice er helt på tryne, går ikke å dele opp betalinger, og står MYE i liten skrift som ikke akkurat kommer deg til gode!
Fikk i dag en purring på ikke betalt bilforsikring. Den var forfalt for mer enn ett år siden!? Har ikke blitt kontaktet før nå, og de forlanger purregebyr og truer med inkasso. Greit nok, men hvorfor har jeg ikke fått purring, eventuelt blitt kontaktet pr mail eller tlf før det har gått over ett år? Hva om jeg hadde havnet i en kollisjon? Det kunne damen jeg kontaktet ikke svare meg på!?! Hun mente at dette var en forglemmelse fra deres side...? Det hører med til historien at jeg har vært kunde i mer enn 11 år, men skiftet i dag til annet og forhåpentlig mer seriøst forsikringsselskap!! Her har dere en jobb å gjøre når det gjelder interne rutiner!
Jeg har ikke noe negativt å si om selskapet bortsett fra en meget høy premie å betale.
Jeg er svært godt fornøyd med kundebehandlingen i forbindelse med skade på min bil, hvor jeg hadde skylda. Fikk svæt god veilednig/service av saksbehandler, da jeg henvendte meg til selskapet. Ikke bonustap og ingen økning av forsikringspremien.
Feil fakturaer, flere sluttoppgjør samtidig. Byttet forsikringsselskap asap. STYR UNNA!
Byttet fra Enter til Eika. Opprinnelig årlig kostnad ca kr 4.000, - mottok purring fra Enter på kr 12.000, - midt i fellesferien (når regnskapsleder er på ferie - og hvor var originalfakturaen?) Og tre måneder etter bytte av selskap. Påstod de ikke hadde mottatt oppsigelse. Heldigvis kunne Eika dokumentere oppsigelse via email. Fakturaen var nær ved å bli betalt. Forsøk på svindel?