Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har ikke noe positivt å si om Enter! De har sendt meg fakturaer i hytt og pine uten og nevne hvilken av dem jeg må betale. Totalt har jeg mottatt en samlet faktura sum på nesten 40 000, på en måned! Jeg har måtte ringt dem og avklart hvilke jeg må betale og da jeg ringte opplevde jeg svært dårlig kundeservice. Jeg håper inderlig at Enter Forsikring leser disse omtalene og lærer fra dem.
Det er ingenting bra med Enter annet enn prisen. Fakturaer med feil datoer (innrømmer heller ikke disse feilene), Følger ikke opp og varsler ikke om feil ved innbetalinger før det for sent. Den minst personlige kundeservicen jeg har vært borti og helt umulig å få tak i på telefon.
Bruker for lang tid på å svare på hendvendelser. Tok 22 dager og 5 mailer før jeg fikk svar og riktig faktura tilsendt. Dette er altfor lang tid.
Byttet forsikringselskap og mottar fremdeles regninger fra de. Her er ingenting på stell!
Enter har klart å gi meg de mest konkurransedyktige priser og har hatt veldig hyggelig kundeservice. Det kan ta for lang tid å få snakket med kundesenteret men det er bare å ha litt tålmodighet.
Mottar faktura og purringer selv om jeg har avtalegiro-avtale som blir trukket hver måned. Har enda ikke lykkes i å nå kundeservice per telefon, etter mange forsøk over lengere tid. Har ventet i opptil 30min uten svar. Mitt råd er å styre unna. Jeg har nå byttet til Storebrand som jeg utelukkende har gode erfaringer med. De ga også bedre pris.
Det koster veldig mye, sammenlignet med andre forsikringsselskap; de sender purring på fakturaer som har blitt alerede betalt; du får ingen hjelp når du ringer.