Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Enter har klart å gi meg de mest konkurransedyktige priser og har hatt veldig hyggelig kundeservice. Det kan ta for lang tid å få snakket med kundesenteret men det er bare å ha litt tålmodighet.
Mottar faktura og purringer selv om jeg har avtalegiro-avtale som blir trukket hver måned. Har enda ikke lykkes i å nå kundeservice per telefon, etter mange forsøk over lengere tid. Har ventet i opptil 30min uten svar. Mitt råd er å styre unna. Jeg har nå byttet til Storebrand som jeg utelukkende har gode erfaringer med. De ga også bedre pris.
Det koster veldig mye, sammenlignet med andre forsikringsselskap; de sender purring på fakturaer som har blitt alerede betalt; du får ingen hjelp når du ringer.
Min erfaring med Enter Forsikring er udelt positiv. Best på pris, suveren på service og oppfølging. Har alle mine forsikringer i Enter og er meget fornøyd. Eneste negative er at det noen ganger kan ta veeelldiiig lang tid å komme i kontakt med kundeservice.
Har ikke hatt mye kontakt, men så langt har alt fungert godt!
Får ikke kontakt gjennom telefon. Prøvd flere nummer. Får et lydbånd med en stemme som spør om jeg ønsker å bli ringt opp igjen. Jeg trykker 1 og får det samme spørsmål så lenge jeg orker å høre på. Hva er i veien med firmaet?
Leste faktisk omtaler her før jeg byttet til enter. Men tenkte det virket så bra, så hørte ikke etter. Men unngå dette elendige selskapet. Kundeservice er helt på tryne, går ikke å dele opp betalinger, og står MYE i liten skrift som ikke akkurat kommer deg til gode!