Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De mener de ikke har avtaler med NAF, de mener at de ikke dekker frakt på bil til verksted når dekket er punktert, etter jeg har betalt rundt 10.000 for skader og punktert dekk vil de ikke dekke dette men sier at de dekker frakt og har avtale med NAF, de forandrer mening på hva du har krav på avhengig av konsulenten du ringer til. En annen ting er at du som kunde burde komme deg vekk fort før de sletter medlemskapet ditt uten varsel, det gjorde de med meg. Viste seg at jeg har gått flere uker uten forsikring på bil uten å fått noen form for informasjon rundt dette. De sender faktura til feil adresse, når jeg fikk post av dem endelig etter 3-4 måneder var det sensitiv informasjon om en annen mann og dame som tydeligvis var kunder der. Ikke nok med det men vi har skriftlig avtale om 500,- i måneden. Denne ble plutselig 1500,- i måneden uten forvarsel og dekker ikke halvparten av DNB sin forsikring til halve prisen av dette.
I første omgang virket dette Kjempebra, fikk en god avtale via forhandler når jeg kjøpte ny bil i høst. Så kom problemene. Det gikk en mnd., to så tre å ennå ingen faktura eller forsikringsbevis ble mottatt. Måtte ringe Enter for å få tilsendt dette, og ble straffet med tre måneders betaling pluss oppstartsgebyr. Så var det oppjustering av kjørelengde. Ingen problem! Du får bekreftelse på mine sider! Noen dager senere mottar jeg vanlig månedlig faktura og en faktura over dobbelt så dyr som den månedlige. Med tanke på elendige fakturaer med minimalt av opplysninger ringer jeg for å høre hva blodpengene er til. Ikke nok med frekk kundebehandler men i tillegg er det "straffegebyr" siden kjørelengde blir forlenget, med tilbakevirkende kraft. Dette ble jeg ikke informert om når jeg økte km, i mine øyne svindel. Tok straks kontakt for å annullere dritten, tar heller buss frem til jeg er trygt hos Gjensidige. Men er spent nå på hvor mye trøbbel det vil bli i etterkant, siden jeg allerede har fått nok et par uforstående fakturaer, uten noe som helst forklaring. Aldri om dette firmaet kommer til å få noe som helst positivt fra meg!
Frekke kundebehandlere, elendig fakturaforklaringer, alt er kaos i dette selskapet. STYR UNNA!
Forferdelig kundeservice, fakturaer som ikke dukker opp & fakturaer som ikke stemmer. Ingen respekt for kunden og null ydmykhet
Jeg fikk fremdeles faktura selv om jeg byttet forsikringen. Jeg kontaktet dem og de sa at de ikke har mottatt noen oppsigelsesbrev fra mitt nye forsikringselskap. Den nye forsikringen sa at de sendte det lenge siden men de insisterte at de fikk ingenting.
Ble møtt av utrivelig selger som var ovenfra og ned. Jeg vil ikke bli behanlet slik så jeg ringte annet selskap i stedet. Treff en veldig hyggelig selger der :-)
Flyttet bilforsikring fra Enter til Eika og følgende har skjedd: Regning fra Enter forsikring kom fortsatt I posten Enter forsikring har levert oppsigelse til Eika uten mitt samtykke for å fortsatt få mine penger for deres tjenester som jeg ikke ønsker Bytt til annet forsikringsselskap så fort du har mulighet disse kan mann ikke stole på