Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Svarer ikke på henvendelser. Rot med hva som er inkludert i forsikringen. Åpningtid mellom 10 og 15.
Kan skrive under på at alt som andre kunder skriver er korrekt. Fikk nylig beskjed om at bilen var uforsikret og at dagbøter ville påløpe. Kommer hjem fra ferie og finner to hinsides høye fakturaer i postkassen. Får omsider svar på telefon. Der fikk jeg opplyst at de hadde sendt meg haugevis med fakturaer, purringer og krav gjennom året. Men til en adresse jeg ikke bor på. Og alt dette var jo min feil. Forsikringssummen stemmer heller ikke med den som ble oppgitt da jeg ble haiet av en ivrig bilselger for ett år siden. Her har kunden aldri rett. Du blir rett og slett beskyldt for både det ene og det andre. Selskapet har intet ansvar. Får bare takke høyere makter for at det ikke oppsto noen skader på bilen. Tør ikke tenke på hvilke konsekvenser det ville blitt. Har i mitt snart 50 årige liv aldri opplevd dårligere kundebehandling og mangel på service og løsningsorientering. Styr for all del unna.
Bare rot, da Tryg skulle overta forsikringer fra dette selskapet. I god tro har jeg sittet uten forsikring i mange måneder. Elendig kundeservice. Haglet med uspesifiserte regninger omkring bilforsikring som jeg fortsatt hadde hos Enter. Har ikke noe positivt å si, annet enn at de var flotte for 10 år siden. Forholdet er nå avsluttet.
Værste kundebehandling jeg har opplevd i et selskap noen sinne! Fakturaer sluttet å bli tilsendt, fikk heller ikke e-faktura. Fikk plutselig et brev om at jeg ikke hadde betalt og at forsikring ville utløpe dersom jeg ikke betalte. Prøvde å senda mail, men ble aldri besvart så jeg ringte i stede og etter omtrent 2 uker frem og tilbake med 10-12 samtaler fikk jeg endelig betalt med mye ekstra gebyrer for manglede betaling. Når jeg ringte de sa de også at de ikke fikk sendt meg krav grunnet at de hadde dataprobedmer. Anbefaler å ikke bruke enter forsikring.
Ingen problemer med hverken kundebehandling eller faktura.
Dette er et selskap som viser absolutt ingen ønske om å løse trivielle ting som en feil utsendt purring. Som kunde ender du opp med å bli beskyldt for det ene og det andre. Kundeservicen driver med hersketeknikker for å stoppe all dialog. Styr unna dette selskapet for alt i verden.
Helt på tryne dem skal ha 8000 kr i etterbetaling om du vil forhøye kjørelengde osv. Jeg har aldri hatt så mye tull med noen andre enter er elendig