Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Værste kundebehandling jeg har opplevd i et selskap noen sinne! Fakturaer sluttet å bli tilsendt, fikk heller ikke e-faktura. Fikk plutselig et brev om at jeg ikke hadde betalt og at forsikring ville utløpe dersom jeg ikke betalte. Prøvde å senda mail, men ble aldri besvart så jeg ringte i stede og etter omtrent 2 uker frem og tilbake med 10-12 samtaler fikk jeg endelig betalt med mye ekstra gebyrer for manglede betaling. Når jeg ringte de sa de også at de ikke fikk sendt meg krav grunnet at de hadde dataprobedmer. Anbefaler å ikke bruke enter forsikring.
Ingen problemer med hverken kundebehandling eller faktura.
Dette er et selskap som viser absolutt ingen ønske om å løse trivielle ting som en feil utsendt purring. Som kunde ender du opp med å bli beskyldt for det ene og det andre. Kundeservicen driver med hersketeknikker for å stoppe all dialog. Styr unna dette selskapet for alt i verden.
Helt på tryne dem skal ha 8000 kr i etterbetaling om du vil forhøye kjørelengde osv. Jeg har aldri hatt så mye tull med noen andre enter er elendig
Null kundeservice og sender regninger selv om man har sagt opp. Forsøkte å få betalt selv om man hadde byttet selskap. Kommer aldri til å benytte Enter eller Trygg.
Fantastisk dårlig kundeservice der kunden blir beskyldt for feil de har gjort. De har en lang vei å gå når det kommer til kundeservice. Her endte jeg opp uviten om å kjøre en uforsikret bil.. dette skjønte jeg først da jeg fikk dagsbøter fra tff!
Fikk faktura på "sluttoppgjør" fra 2016 nå i juni 2018. Hadde betalt alle mine fakturaer fra dem og trodde vi var ferdige med hverandre..