Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har to erfaringer med Enter begge ganske dårlig. Første ble kona kjørt på av en som ikke overholdt vikepliktskilt (i tillegg kom han fra parkeringsplass og brøt høyreregelen). Skyldspørsmålet var det liten tvil om men det tok et halvt år å få det bekreftet fra Enter deretter tok det enda flere telefoner og mer tid før erstatningen kom. Den andre saken var når jeg kjøpte bil og ble tilbudt merkeforsikring av forhandleren. Det viste seg å være en Enter forsikring selv om den het Ford forsikring. Når denne ble sagt opp og bonusen skulle overføres gikk det først greit men et halvår etter sendte de ny melding om at de ikke hadde bonus på meg. Resultatet ble at jeg gikk ned fra 80% til 20% bonus. Etter å ha sendt kopi av forsikringsbeviset og kvitteringen fra Enter rettet det seg. Enter selv kunne ikke finne dette i sine systemer sa de. Jeg ringte og sendte de samme dokumentene til Enter også, men tydeligvis forgjeves for de sendte samme meldingen to ganger til. Samme runden med dokumentasjon for å få tilbake bonusen igjen begge ganger. Håper de har fått litt bedre kontroll etter hvert for det var også gjennomgående at hver gang du ringte måtte du starte helt på nytt. Brev fikk du sjelden svar på.
Dyrt, kundeservice ikke bra. Styr unna. Telefon tar hundre år og nå fram på.
Dårlige tjenester og forferdelig kundeservice. Tregg og vanskelig å jobbe med.
Over dobbelt så dyrt som hos konkurrentene!! Styr unna!
Enter forsikring nekter å ta imot oppsigelse av forsikring, skrekkelig situasjon å havne i. Mitt nye selskap sendte oppsigelse, men Enter nekter på å ha fått den, og dermed sitter jeg med to selskaper samtidig og må rydde opp. Har selv sendt kopi av oppsigelsen, men Enter blånekter på alt. Kafka-prosess.
Kraftige prisøkninger og dårlig kundebehandling. Fryktelig tungrodd system, føre over bilen på ektefelle eller dele opp regning er vanskelig.
Har ventet 1 mnd på penger jeg har til gode i selskapet. De skylder hele tiden på data-problemer, som selvsagt er helt latterlig. Her er det bare snakk om å utnytte kundene. Lurer på om jeg kunne sagt det samme dersom jeg hadde en ubetalt faktura fra dem...? STYR UNNA ENTER FORSIKRING. Det er mange andre forsikringsselskap som er langt mere proffe og som har minst like bra priser og vilkår.