Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kun opptatt av å utbetale minst mulig. Overstyrer politiets konklusjon i etterforskning og lager sin egen som gavner selskapet best. Useriøs klagebehandling.
Hei Per A, Det var leit å høre. Vi arbeider hver dag med å møte kunden våres på best mulig måte. Om det skulle være vedrørende endring av forsikring eller ved et skade oppgjør. Vi ønsker mer enn gjerne og komme i kontakt med deg igjen. Slik at vi kan ta en ny gjennomgang. Mvh Enter Forsikring
Det er ikke bare Enter vi skal styre unna. Min erfaring med Tryg er så negative at jeg ber alle som vurderer å skifte selskap å styre unna. Hvis det er noen som har Tryg anbefaler jeg å finne et annet selskap før dere kommer i en situasjon der dere har behov for å bruke forsikringen. Tryg er det dårligste selskapet i Norge (Sammens med Enter)
Dårlig selskap. Legger 210 purregebyr pr faktura.dårlig kunde service. De gidder ikke høre etter.
Hei Saqib. Først og fremst vil vi beklage for opplevelsen du har hatt, og håper du vil ta kontakt med oss igjen. Slik at vi kan hjelpe deg med fakturaen du har motatt. Mvh Enter Forsikring
Bra selskap, men etter min mening for dyrt. Det er alt.
Hei Gerd. Takk for omtalen. Det er hyggelig å høre, vi jobber hver dag for å yte best mulig service for våre kunder. Prisene vi setter på forsikringen er satt ut fra markedet. Og mot statistikk vi har i våres database. Vi kan ta en ny gjennomgang av forsikringen med deg, om du ønsker dette. Mvh Enter Forsikring
Kjøpt ny bil. De har lagt på kaskoprisen med mer enn 55% på samme bil i samme prisklasse. Sender angrerett skjema i morgen.
Hei Didrik, Det er ikke slik vi ønsker og framstå som selskap. Vi ønsker mer enn gjerne og komme i kontakt med deg, slik at vi kan få tatt en gjennomgang av forsikringen. Vi ønsker selvsagt og komme til en løsning. Mvh Enter Forsikring.
Verste kundeservicen. Bak røret på tlf hører jeg skravling og fnising av en useriøst person som skal hjelpe meg. Han vil ikke presentere seg selv i tillegg når jeg spør om navnet hans. ----- Saksbehandleren min har jeg prøvd og få tak i over 2 uker både på mail og telefon uten respons. Holder ikke avtaler. --- Enter forsikring ja de er billigst men de er verst når du trenger noe hjelp med faktura eller endre din forsikring. Da kan du tenke deg hvordan de skal hjelpe deg ved skade..
Hei Marius, Først og fremst vil vi beklage for opplevelsen du har hatt, og håper du vil ta kontakt med oss igjen slik at vi kan hjelpe deg. Kontaktsenteret i Enter er bygget opp i åpent landskap, med sterkt samarbeid og godt humør, men du skal aldri oppleve at det er useriøst av denne grunn. Når det kommer til skadebehandling jobber vi også her hver dag for å etterleve god service, kvalitet og effektivitet i våre avdelinger. Jeg håper du vil gi oss sjansen til å rette opp i inntrykket du fikk ved sist kontakt. Mvh Enter
Har vært i kontakt med selskapet ifm sletting av feilaktig belastet purregebyr. Ble lovet at det skulle trekkes tilbake, men det er ikke skjedd, og nå har de sagt opp avtalen i stede.