Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjapp og uproblematisk, rask behandlingstid fikk penger tilbake i en skadesak på under en uke
Dårlig oppfølging fra saksbehandler. Burde ringe i stedet for å sende masse epost
Sinnsykt lettvint prosess og rask oppfølging samt god situasjonsløsning.
Ble oppringt fra Fremtind.Hyggelig saksbehandler.God dialog.
Kort saksbehandlingstid. Alt gikk veldig raskt fra skaden oppsto til den var reparert.
Heilt problemfritt å overraskende rask behandlingstid
Leiebildekningen er for dårlig hvis man har en bil med litt størrelse på. Ellers har jeg ikke noe å utsette på de.
Alt gikk fort og greit. Reiseforsikring.Ble syk .Kunne ikke reise
Ble påkjørt måtte ordne opp i alt selv. Veldig treg saksbehandling kommer til å bytte forsikringsselskap til noen som ikke har så mange kunder.
Jeg fikk ikke dekket et brudd i understell på grunn av rust, midt i en eu godkjenningsperiode, med kun 1/3 kjørte km. De sa ikke fra om at de ikke hadde undersøkt for følgeskader før behandling i finansklagenemd heller, på tross av at jeg tydelig spurte flere ganger om status på dette, så hele saken her var latterlig behandlet, og prinsipielt ikke en avtale jeg kommer til å fortsette med.
Tyveri som er politi anmeldt gjelder ikke? Jeg sender inn klage! Tyveri av telefon oppdaget når jeg setter meg i bilen.
Fikk personlig hjelp av Fremtind med å registrere skaden
Rask og effektiv behandling av min sak. Uoversiktelig gavekortordning.
De er ikke interessert i å hjelpe over hode. De følger ikke opp, de ønsker kun å spare på hjelpen. Verdisaker bryr dem seg rett å slett ikke om. Det er ikke nødvendig å engang vurdere å bruke dem.
Godt fornøyd rask behandling hyglige telefon kontakter
Godt tilfreds. Rask behandling fra Fremtind . Ellers ingen kommentar.