Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi hadde ein roleg fjelltur i eit nydelegt veir. mobil låg i inner lomme på jakke, på veg ned,tok eg opp mobil for å ta bilde, alt var tåkete, prøvde å lade mobil når eg kom heim, tok ikkje lading. fekk beskjed om at eg måtte sende inn telefonen for å finne ut kva som var gale, fukt fekk eg besjed om, og ingen dekning hjå forsikringa,Ser meg omm etter nytt forsikrings selskap
Rask behandling og konstruktiv tilbakemelding lett og forholde seg til.
Hadde uhell med mobil. Ringte forsikring og registeret saken. Leverte mobil til nærmeste L kjøp og alt var i boks. Betalte egen andel resten dekker forsikring. Kjempe fornøyd
Meldte skade på nett , en liten skrivefeil gjorde at jeg fikk avslag, uten mulighet for å ettersende bilder etc , dere forlangte en service rapport som koster like mye som produktet om dere skulle se på saken en gang til !!uten at dere kunne fortelle meg om dere tok kostnaden for servicerapporten !!!
Nei, dette var ikke bra. Lang saksbehandlingstid, overbærende tone fra saksbehandler, bastant på sin egen vurdering av saken.
Sendte inn melding til Fremtid om skaden og fikk tilbakemelding om at de måtte ha flere opplysninger. De ble innhentet og da gikk det bare en dag, så var saken ordnet.
Rask og helt uproblematisk saksbehandling på min reiseforsikringssak. Få dager etter at jeg sendte inn dokumentasjon, sto pengene på konto. Alt kontakt foregikk elektronisk, og jeg er svært fornøyd.
Hyggelige og profesjonelle kundebehandlere! Rask og god hjelp! Skaper trygghet til meg som kunde! Tett og god oppdatering underveis i saksbehandling!
Hyggelig og effektive. Gav gode svar og var løsningsorienterte. Min sønn var covid syk på Malta og kontakten med forsikringen var faktisk en støtte
Rask behandlingstid, dårlige vilkår om noe blir ødelagt eller stjålet. Anbefales ikke.
Saken ble behandlet raskt og greit uten anstrengelser fra min side
Saken tok uendelig lang tid. Dere var nesten umulige å nå pr. telefon og dere svarte ikke på e-post.
Bra kundebehandling, greit oppgjør. Greit og få snakket med saksbehandler på telefon.
Bra service og rask oppfølging. Litt vanskelig for gamle folk å finne frem på nettet. Får hjelp på telf, men der er det lang vente tid.
Et selskap med dårlig dekning. Lo hadde Sparebank 1 tidligere. Fikk da dekt det som var ødelagt
Tok lang tid fra krav ble sendt inn til jeg fikk oppgjøret. Og ingen tilbakemelding på qt det kunne ta så lang tid under veis