Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gjør en god jobb,veldig hyggelig og raske. Alt over telefon.
Relativt rask behandling. Oversiktlig og lettvint å finne frem ved utbetaling/ gavekort.
Jeg har vert kunde i mange år men heldigvis skjelden hatt bruk for forsikringen, men når det har vert aktuelt så var prosessen god.
Jeg er godt fornøyd med behandling av mine skader. Jeg er litt misfornøyd med appen «Smart bil» den viser bl.a. unøyaktig på enkelte strekninger jeg kjører.
Rask og effektiv saksbehandling, men en endring i holdninger i forbindelse med skader. Synes faktisk at den var MYE bedre før Sparebank1 Skade fusjonerte... På samme skade fikk min nabo godkjent skaden i ett annet selskap, mens jeg fikk avslag på svært tynt grunnlag. Men så lenge det er mennesker som vurderer og ingen tenker/vurderer likt, skjer det slike ting. Mitt svar under tilfredshet pkt 3 begrunnes ut fra det avslaget jeg fikk mens min nabo fikk dekket den.
Fremtind forsikring har et lett og oversiktlig system for å melde skade. De kommuniserer hurtig og service innstilt i all kommunikasjon.
Pengene på konto dagen etter. Kjempe bra kundeservice 😊
Alt foregikk digitalt. Viktig at begge parter fyller inn skaderapport på skadested.
TV’n sluttet å virke som den skal, Fremtind skylder på svakheter i gjenstand og dekker ikke skaden. Kort behandlingstid på avslag.
Det er første gang jeg har hatt en skade til behandling hos Fremtind, etter mange års kundeforhold. Jeg er svært fornøyd med kundebehandler og etterfølgende rask saksbehandling. Dette gjør at skadepotensialet blir svært begrenset.
Enkelt å levere skademld på nett, og du får raskt svar.
Eg er ganske fornøyd, det var en veldig fornuftig hjelp.
Elendig service nisvisende svar og løgn om produktet . Ikke verdi lo eller sparebank1 tidligere
Kun de med utstrakt digitale kunnskaper jan benytte tjenestene, hvis du ikke handler i deres nettbutikk mister en deler av forsikringen elendig oppgjør og fulstendig håpløs tilbakemelding.....
Dårlig oppgjør, og vanskelig å få saksbehandler i tale, selv etter flere mailer og telefoner.
Føler at jeg ble godt ivaretatt med gode opplysninger rask behandling til tross for ferietid og hurtig oppgjør.