Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde nylig et lynnedslag i heimen, super god og rask service mht saken. Oppgjøret var også innenfordet man kan forvente.
Kan anbefale dette selskapet på det varmeste. Hyggelige ansatte .
Vi sender saken, detaljer, vår sak var fryser som gikk og masse mat gikk tapt, i vår sak skrev vi all maten som lå i fryseren, og verdi av dette. Får avslag og de mener en slik fryser har en gjennomsnitt matverdi på 1/3 a dt vi skrev. Vi sender listen på nytt m bilder, og priser er sjekker opp mot butikk. De mener da at vi juger?
Veldig fornøyd med dette selskapet. De har alle forsikringer min familie behøver. Mine skadesaker har blitt løst raskt og greit.
De to gangene jeg har måttet bruke innboforsikringen min så har det gått veldig kjapt at jeg har fått svar og fått pengene. Så jeg er veldig førnøyd. Både jeg og samboeren min har gjennom Lo favør, noe som er veldig lurt - slipper unna egenandelen da.
Eneste minus er behandlingstiden som tokk 6 dager
Timeslange køtider (2-3 timer på telefon). Ingen prioritering av topp-kunder. Skadeoppgjør som grenser mot bedrageri fra selskapets side (tilbyr LED TV til 9900 som erstatning for OLED topp-modell til 60k). Fremstår som totalt uten ledelse og styring, min spådom er at porteføljen selges til en konkurrent i 2022-23 på billigsalg. Styr unna.
Rask og enkelt oppgjør. Veldig hyggelig takserer. Anbefaler fremtind forsikring.
Rask og effektiv behandling.Jeg fikk god oppfølging og følte meg ivaretatt som kunde.
Fremtid Forsikring sliter tydeligvis med underbemanning eller at systemene de har ikke fungerer tilfredsstillende. 4-5 ukers behandlingstid for en enkel forsikringssak er uhørt. Jeg måtte vente i telefonkø mellom 45-60 minutter. Hvis det kom inn nye faktura og nye opplysninger i saken så ble behandlingstiden utvidet med ytterligere 4 uker! Ikke bra for DNB og ha en forsikringsselskap som har så lang og utilfredsstillende behandlingstid. Jeg fikk til slutt oppgjør i juli for skaden som oppsto i april.
Når du får erstattet skaden, og saksbehandler uttrykker seg med stor empati, som om hun var en nær venn, da kan du ikke få et bedre forsikringsselskap.
Rask tilbakemelding og godt forklart. Hyggelig service.
Kort svartid på telefon, hyggelig saksbehandler og enkel prosess, ryddig svar på meldt skade når ferdigbehandlet, kjapp utbetaling etter ferdigbehandlet. Kjapt, enkelt, ukomplisert! Her fungerer ting som det skal, enkelt for meg som kunde.
Har hatt en reisesak og en mobilsak de siste 3 på. Begge saker har vært kjapt behandlet (innen 30 min), og svært enkel å gjøre via web/app. Hadde IF reiseforsikring for noen år siden.... skadet en laptop under reise.... aldri IF igjen. Fremtind er kjapt og enkelt, og opptrer som støttende 🤗 og ikke 🤥 støtende.... # om
Elendig kundeservice. Sakbehandlere fremstår som ufalglærte og umotiverte. Ingen virket sikre i sakbehandling eller ansvarsfordelingen i denne. Fikk ofte beskjeden "vi tar kontakt", uten at noen faktisk gjøre det. Det var alltid jeg som kunde som måtte ringe inn og sørge for at saken hadde fremdrift.
Vesentlig dårligere kundebehandling enn da Dnb hadde reiseforsikringen selv. For upersonlig og dessuten dårligere betingelser: 70 dager i stedet for 90. Rask behandling av selve saken samt utbetaling.