Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ringer til de dere om min forskiring, dere forsent meg svar
Det er ikke alle som har evne til å forstå logiske ting! Har hatt brilleskade i familien, der avslår man synstest, men nekter i 1.omgang å forstå at noe av rabatten som er oppgitt på regning gjelder synstest! Får avslag på bilstol fordi jeg ikke har sagt akkurat hvordan den ble skadet! Vanskelig å si det, men det må jo være ved montering, men det har det har ikke vært noen kommunikasjon. Stolfeste knekt og kan tas ut av bilen det nå er montert i. Stolen er 1/2år og går heller ikke på garanti da de mener det er ytre skade!
Lett å komme i kontakt med rette vedkommende og rask respons på henvendelse
Det er enkelt å melde fra om skade og behandlingstiden er veldig rask og som vanlig er vi fornøyd med resultatet av skademeldingen.
Det er rask respons og behjelpelige konsulenter. Fikk god hjelp når det skjedde ting som gjorde at jeg trang veihjelp. Egenandel for dyreforsikringen er for høy ift. egenandeler på de andre forsikringene.
Fornøyd kunde over flere år. Lett å melde om skade og få hjelp
Meldte inn skade på mobil. Leverte den inn dagen etter og fikk ny mobil på to dager. Kjempe enkel og rask kundebehandling. Kunne ikke vært mer fornøyd. Anbefales!
Jeg har fått hjelp i alle saker jeg har meldt inn. Ikke noe negativt å si. Men jeg føler det er lettere og snakke med en saksbehandler en å sitte på nett.
Dere er raske, gir god service, følger opp på en god måte
saksbehandlere som ikke kan kundeservice oppfølgt av takstmann med samme holdning
Jeg har flere forsikringer i Fremtind, men har til nå bare hatt behov for å bruke min dyre-forsikring. Etter en liten skade på min hund Fant måtte dyrlege besøkes og slikt koster penger, men Fremtid ga meg en utrolig service og rask behandling.
Enkelt skjema for utfylling av skaden. Kjapp og effektiv saksbehandling.
Rask, god service 🙂 Enkelt å nå via nettet, trenger ikke sitte i lange telefonkøer.
Høflig og god respons da jeg ringte. God informasjon om hva jeg hadde rett på. God kommunikasjon mellom forsikringsselskap og verksted. Ingen problemer med noe.
Super oppfølging ved skade. Enkelt og greit uten problemer.
Ringte inn skadesak, fikk skadenummer på sms samme dag, alt ble ordnet via sms og e-post på en effektiv og raks måte! Veldig fornøyd!