Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelige og hjelpsomme ved tlfkontakt. Ordner hurtig opp i misforståelser.
Når uhellet er et faktum, er det godt å ha Fremtind i ryggen.
Fikk stjålet sykkel på jobb. Rask service og behandling fra Fremtind.
Jeg kan ringe å snakke med en kundekontakt. Blir ikke henvist til å sende epost men konsulenten ordner det. Bra!
Jeg hadde et uhell og mistet nye briller og fiskestang. Beskrev situasjonen godt i skademeldingen og dagen etter var saken ferdig behandlet og et godt oppgjør klart.
Hurtig behandling, effektiv og enkel. Strålende fornøyd
Meget profesjonell kundebehandling. God og relevant informasjon. Meget raskt oppgjør. Anbefales
Rask og god service, kjempe hyggelig dame som saksbehandler.
Alt foregikk elektronisk, ingen problemspørsmål dukket opp
Kort tid fra innlevering til mobilen var ferdig rep.
Kort ventetid på svar, rask behandling og alt går uproblematisk.
Fremtind Forsikring hadde god oppfølging og holdt oss godt orientert under hele prosessen via sin takstmann. Skadeoppgjøret gikk hurtig og smertefritt.
Forsikring er ikke kundevennlig. Dårlig informasjon. Dyrt. Dekker ikke like mye som de andre forsikringsselskaper gjør.
Dyrt og dekker lite, billigere i det lange løp å heller være uten. Angrer på at jeg tok den. Men sier noe og når du treng det så nei vi dekker bare en liten del. Spesielt når det gjelder HD. Ho sa ikke det når ho skulle selge forsikring
Det er nok lurt å lese vilkårene med lupe, og i alle fall ikke stole på selskapets selvskryt.
Alltid rask og god saksbehandling med raske og tydelige tilbakemeldinger.