Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt foregikk elektronisk, ingen problemspørsmål dukket opp
Kort tid fra innlevering til mobilen var ferdig rep.
Kort ventetid på svar, rask behandling og alt går uproblematisk.
Fremtind Forsikring hadde god oppfølging og holdt oss godt orientert under hele prosessen via sin takstmann. Skadeoppgjøret gikk hurtig og smertefritt.
Forsikring er ikke kundevennlig. Dårlig informasjon. Dyrt. Dekker ikke like mye som de andre forsikringsselskaper gjør.
Dyrt og dekker lite, billigere i det lange løp å heller være uten. Angrer på at jeg tok den. Men sier noe og når du treng det så nei vi dekker bare en liten del. Spesielt når det gjelder HD. Ho sa ikke det når ho skulle selge forsikring
Det er nok lurt å lese vilkårene med lupe, og i alle fall ikke stole på selskapets selvskryt.