Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Synes det var veldig firkantete oppgjør etter skade.
Ble bra behandlet av kundeservicen å kan anbefales til flere.
Hadde lynnedslag i sommer og opplevde at det ikke var mulig å kontakte dere pr tlf. I tillegg er behandlingstiden alt for lang.
Innen en uke var oppgjøret på tapt innbo avklart og godkjent.
Har hatt problemer med oppgjør på reiseforsikring Også hatt problemer med utbetaling til skadelidte i forbindelse med båt uhell hvor ansvaret utvilsomt var mitt. Svært uproff saksbehandling i det tilfellet Er heller ikke sikker på om samlet pris for mine forsikringer er "korrekt".
Bra når du kan bruke den gjennom fagforeningen. Veldig enkelt å sende skademelding på nett.
Flott og lett forståelig skadeskjema. Skadeoppgjør gikk rask og ukomplisert.
Fikk ikke dekt kansellert billett fra Brasil, lufthansa dekker ingen ting.
Fikk hjelp me en gang, men tok litt tid me utbetaling pga koronan men når d vart greit kom pengan dagen etterpå😀supert
Følte at jeg ble behandlet som en kriminell. Jeg har forklart saken er rekke ganger og gjorde som jeg ble bedt om. Til tross for dette så ble saken min avvist. Mitt ubehag og tap så ikke ut til å gjøre noe inntrykk på disse folkene. Jeg kommer til å avslutte forholdet mitt i det selskapet
Skuffet over at jeg hadde skade sak som dere jeg mener var feil avgjørelse på avslag. Aldri opplevd sånn tidligere. Så kommer ikke til å bruk fremtind mer.
Veldig hyggelige og forståelsesfulle ansatte. Rask behandlingstid.
Du kommer frem til en hyggelig person, han hjelper deg, forklarer hvordan du skal gå frem på en måte som du forstår. Saken blir ordnet i løpet av noen få dager.
Rask og god saksbehandling. Tar kunden på alvor. Har hatt 2 saker i forbindelse med reiseforsikring. Begge sakene ble raskt ekspedert og løst til vår store tilfredsstillelse.
Rask tilbakemelding og hyggelige folk på kundesenteret.
Grei pris, elendig service når uhellet først er ute. Umulig å forstå hva som dekkes ved skadetilfelle, og kommunikasjon kun per e-post eller telefonsløyfe med altfor mange tastevalg. Ingen personlig oppfølging. Rask utbetaling av oppgjør, men utrygghet i prosessen gjør at jeg vil bytte umiddelbart. Ikke god opplevelse ved skadetilfelle på bil og vannskade via utett tak. Toppforsikret, men dårlig vilkår. Bortkastet penger.