Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er til for kunden.. Har stort sett vært fornøyd med rask behandling og oppgjør.. Det var kun min siste sak med dere som tok altfor lang tid.
Dårlig dekning, å alt for generelle/dårlige tilbakemeldinger. Sofa som holdt på å begynne brenne grunnet varmerefleksjon, skulle latt sofan tatt fyr slik at skaden hadde blitt dekt.
Raske og bra behandlingstid. God oppfølging og bra ellers.
Ryddig og grei saksgang. Relativt rask saksbehandling.
Slett og for kjapp behandling.. Sikkert mange som bare godtar dette uten å gå videre med saken.
Veldig god service da vi ble Coronafast i Krako. Vi fikk komme hjem trygt å godt med Dere.
Det er bare å håpe at du deler vår gode opplevelse!
Grei og rask tilbakemelding på sak og fint med forvarsel på forsikring sum om stigning.
Positiv tilbakemelding fra meg. Trodde egentlig at skaden på brillene var så markante, at det ikke var noen vits. Men det ble jeg positivt overbevist om at det var hjelp å få.
Var omtenksom og la mine 1,5 år gamle briller ifra meg på et dumt sted. Som resulterte at de ble overkjørt av en bil. Fikk 100 % dekket for brillene da eg hadde innboforsikring via LO medlemskap.
Ikke fornøyd. Jobber i helsevesenet og når reiseforsikringen min hos dere ikke dekker min utenlandsreise i Corona tiden er jeg særdeles skuffet over over dere og vurdere å flytte alle forsikringene mine til et annet selskap.
Det gikk 2 uker uten noen tilbakemelding, det stod kun at saken behandles. Når jeg tok kontakt for oppdatering skjedde ting, men fortsatt måtte jeg regne med nye dager/uker før avklaring var beskjeden.
Jeg sa tydelig fra til Fremtind Forsikring at jeg hadde kjøpt flybilletter som måtte kansleres pga covid19 og at flyselskapene er nærmest konkurs, men uansett nekter å refunderer det jeg har betalt. Deretter ba dere meg om å dokumentere alle bestillinger, betalingsmetode, etc etc... Deretter sa Fremtind Forsikring.. Vi dekker ikke fly bill.
Rask og grei behandling av min sak. Er godt fornøyd. Dyktige arbeidere.
Raske til å svare på tlf. Raske med tilbakemeldinger. Rakt oppgjør.
Lett skjema, rask behandling. Svært bra. Oppgjør på et par timer.