Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig bra. Rask behandling og raskt oppgjør ved evt skade.
Brukte reiseforsikringen for første gang. Sendte inn en sak i midten av april 2020. P.g.a. Koronaen, tok behandlingen ca. fire måneder. Jeg fikk flere meldinger, om hvor langt behandlingen av saken min, var komme. Er veldig fornøyd med hvordan saken ble behandlet, og resultatet for meg. Bare positive erfaringer. 😃
Enkel egenerklæring på nett og rask behandling. Godt håndtverk.
Fikk den hjelp jeg tenkte, så da er jeg kjempefornøyd, tåppers👍😁😁😁
Har vært kunde i mange år og har etter hvert flyttet alle forsikringer hit.
Fungerer greit, litt lang behandlingstid på siste sak, men skjønner det ut frå korona-situasjon
Fornøyd men følte det var lite informasjon underveis.
Alt gikk veldig greit og forståelig. Særlig med tanke på at jeg ikke er god på data. Hele saken gikk i orden på bare 3 timer. Kjempefornøyd.
Fikk veldig dårlig behandling og oppgjør etter en skade som gjorde at vi ikke kunne bo hjemme.
Meldte skade på bil. Viste seg at jeg hadde kjørt noen km. over forsikringsgrensa. Måtte betale stor del av regningenen selv. Senere også nektet erstatning for stjålne smykker. Byttet da forsikringselskap.
Opplever rask saksgang og flinke folk på kundeservice.
Kontaktet selskapet ved 3 anledninger. Da fikk jeg et frekt svar om at viss alle purret/ringte for å høre hvordan det lå an med saken deres, ville fremtid aldri komme i mål med sakene flg med corona.
Har benyttet bilskadeforsikring og reiseforsikring og er veldig fornøyd.
God tilbakemelding underveis selv om salen tok noe tid å ferdigbehandle.
Enkelt å få orden på skaden! Lette å snakke med i telefonen! Svært punktlige! Rett og slett problemfritt i en hektisk hverdag!
De få gangene vi har måttet ty til forsikringen er erfaringen veldig bra. Jeg har hatt våre forsikringer i min bank SNN1, og er veldig fornøyd.