Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har ingenting å utsette på behandling av saken min. Svært godt fornøyd!
Jeg synes dette er ett firma som bruker lang tid og er skarp i mailsvar.
Skadet telefon kostet i 2018 kr. 3990,- Fikk erstatning 997,- med fradrag kr. 1000,- i egenandel. Modellen jeg hadde hatt var ikke lenger i salg, derfor tok de utgangspunkt i en nyere modell som er i salg nå og som er 2000,- billigere ved utbetaling av erstatning. Det er andre modeller av samme type telefon som er i tilnærmet samme prisklasse som den som ble skadet. Føler meg litt snytt.
Jeg fikk en full oversikt over hva som skulle skje og rettighetene ang leiebil. All denne informasjon kom allerede dagen etter skaden oppsto.
Har posetive ting å formidle familie og venner om dere, men etter den siste saksbehandlingen er jeg meget skuffet, da saksbehandlere lover å ringe, men ikke gjør det. Ps. Kundebehandlere jeg har vært i kontakt med er fremragende personer og gir tilbakemelding, men saksbehandler virker fraværende. Veldig fint system dere har med tilbakering. Glimrende.
Veldig fornøyd rask behandling av saken og pengene fort på konto.
Ryddig og rask behandling👍 Rimelig enkel bilskade som var enkel å behandle 🚙 gikk kun 1 uke fra skade meldt inn til skadeoppgjør.
Bruk Fremtid Forsikring! Du får god behandling og får hjelp til alt du lurer på.
Har aldri hatt et forsikringsselskap som behandler sakene så rask og ukomplisert .
Manglende tilbakemelding. Fikk ikkje respons på skademelding, måtte purre sjøl, over ei veke etter. Feil i e-post adresse var årsaken. Ellers gjekk oppgjør greit.
Raskt svar på henvendelser fra kunde og utmerket behandling av sakene.
Tar lang tid å komme gjennom på tlf. God service fra de ansatte.
Fremtind Forsikring løste mitt problem på en smertefri måte. Meget bra.
Stortsett kjappe til å avgjøre. Oppgjøret kommer raskt inn på konto.
Som sakt så har jeg ikke mottatt oppgjør eller gavekortet jeg skal betale synsam med enda. Med srbank forsikring har jeg bare god erfaring med
Rask kundebehandling, veldig bra responstid både på epost og mobil. Hyggelige personer å snakke med både behandlere og takst personene.