Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplevde en særdeles god service og forståelse ifm forespørsel vedrørende refusjon av utgifter som følge av avbestilling pga Covid 19. Raskt og enkelt oppgjør. Topp karakter.
De er behjelpelig, men svare ikke helt etter mine forventninger.
Gikk veldig fort og få erstatning under koronaepidemien.
Fikk et akseptabelt sluttoppgjør, men veien med svært lang saksbehandling og en opplevelse av uengasjerte og overbelastede saksbehandlere gjør at jeg vil vurdere å flytte mine forsikringer. Følte meg som privat forsikringskunde ikke ivaretatt selv om jeg tilslutt fikk dekt mine skader. Anbefaler at Fremtind forsøker å iverta sine kunder for å skape en mental ro hos sine kunder fordi i tilfeller hvor de kommuniserer med dem er det fordi kunden står i en situasjon hvor hen har mistet, tapt eller skadet noe som dem har behov for. Anbefaler også at Fremtind korter ned på svartiden på mail med til max 48 timer.
Veldig lang behandlingstid tross flere purringer. Etter et halvt år vet jeg fortsatt ikke status i saken.
Rask og ryddig behandling, oppfølging om saksgang på mail. Lett forståelige nettsider.
Sendte inn krav om refusjon for flybilletter og leie av leilighet i mars. Ikkje svar før 8.6. Då måtte eg sende inn 2 vedlegg til!!! Eg sendte Email og om at no hadde dei alle opplysninger og at eg venta på svar og utbetaling av beløpet Samboeren min har reiseforsikring i Europeiske, og han fekk utbetalt beløpet ca 2.6.
Her er det ett firma som behandler skade for andre selskaper...! Et selskap dekker en skade, det andre selskapet gjør det ikke..
Du er bare en kunde i kundemassen. Årlig prishopp på dine forsikringer...
Hvis du ønsker erstatning etter skadedyr bør du styre unna dette selskapet, med mindre du liker å krangle i 6mnd.
God og rask behandling, oppgjøret kom omgående. Anbefales til relevante interesserte.
Fikk veldig rask svar på nett, og utbetalt erstatning dagen etter jeg meldte skade.
Tok 2 måneder for dem å bli ferdig med saken. Stilte meg et spørsmål for hver Mail og det er ikke særlig bra når de brukte 1 uke minimum på å svare på mailene. Flere av mailene jeg sendte ble ikke en gang registrert hos dem. Prøvde å si at jeg skulle betale 3000 i egenandel når jeg ikke skulle betale noe som helst i egenandel. Kundeservicen var ikke mye bedre heller, satt i kø i sånn ca. 1 time og det skjedde ingen fremgang. De sa at de hadde ringt når de ikke hadde. Anbefaler deg sterkt å holde deg vekke fra dem og hvis du må bruke dem så ønsker jeg deg lykke til. Verste opplevelsen jeg har hatt med forsikring i mitt liv.
Når en flyreise ble kansellert og flyselskapet (TAP) kun tilbyr cashpoints eller en voucher, og generelt gjør det umulig å finne frem til eventuelle klagemuligheter, sier Fremtind at dette er mitt problem. De vil ikke på noen måte hjelpe til med å få tilbake noe beløp fra flyselskapet, og sier bare at det er mitt problem når flyselskapet kansellerer. Hadde jeg derimot avbestilt selv (pga. reiseråd) hadde saken vært en helt annen. Uholdbart kundebehandling!
Fremtind bruker Norsk Hussoppfordikring ved sopp og råteskader, veldig komplisert og dårlig sakshandling etter stokkmaurangrep i huset vårt. Men super behandling da mobilen knuste, både for mannen min og jeg. Ingen egenandel fordi vi har innboforsikring via Fagforbundet og LO favør begge to. Reiseforsikring ikke mulig å få noe svar fra selskapet i coronatida, og det er uvisst om kansellert reise blir tilbakebetalt, reiseselskapet må svare først og det gjør de ikke. Hva gjør forsikringsselskapet Fremtind da???
Kjapp og grei håndtering av saken. Veldig god service.