Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt skjema å fylle ut. Hurtig tilbakemelding på resultat etter at skadesaken var meldt inn.
Hyggelig og hjelpsom kundebehandler. Rask utbetaling. God service på alle møter.
Fornøyd med god service og rask tilbakemelding. I tillegg var det gode beskrivelser på hvordan man går frem.
100 dager ventetid på reiseforsikrings oppgjør, ingen kommunikasjon eller informasjon underveis. Ved innboforsikring fikk jeg avslag på søknad etter å ha haket av feil i skjemaet. Rekkehus er leilighet, ikke hus. Ingen forklaring /oppklaring i skjemaet.
Er meget fornøyd med alt, spesielt under disse Corona tider.
Veldig fornøyd med fremtind forsikring. Hjelpsome, behandlet saken fort, skjema lette å fylle ut.
Dere behandler saken veldig fort. Jeg tror ikke det gikk så fort. Jeg er veldig veldig glad i det.
Nekter å betale ut erstatning for skader, Trekker ut setninger i det som står med liten skrift for å sleppe å betale
Jeg har hatt to forsikringssaker ang båt hos Fremtind. Saksbehandlere og takstmann var profesjonelle (hadde god kunnskap om båt), var raske og fulgte saken tett opp. Raskt oppgjør så snart alle fakta var på plass. Anbefales!
Fremtind forsikring er blitt middelmådig. Andre forsikringer bør vurderes.
Det gikk fort og jeg fikk det jeg hadde krav på. Meget fornøyd.
De forsikringssakene vi har hatt som mangeårige kunder hos Fremtind har alltid blitt ordnet meget raskt og problemfritt! Kjappe avgjørelser og oppgjør. 👍
Det var ingenting som var så veldig bra. Dere må bli bedre å lese dokumentene i saken og ha likebehandling når det gjelder krav til dokumentasjon. Våres erfaringer med dere var lite hyggelig og mangelfull.
Alltid hyggelige saksbehandlere, har ingen tilleggsforslag.
Noe har tatt tid annet har gått kjapt. Personskade, knuste telefon, mista underveis eiendel, Transport hjemme adresse, så ble det måtte melde 3-4 saker. Ikke ferdig enda.
Gikk svært raskt med å få ordnet forsikringen. Erstatningssum var også helt grei og det var ingen diskusjon om oppgjør. Når først reiseforsikringen ble brukt, var det dette en positiv erfaring. Nettsiden for å melde skade, kunne ha hatt en rubrikk hvor bilder etc kunne legges direkte inn, men dette ble ordnet på mail.