Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det fremstår som om forsikringen er fiktiv. Det er vilkår som sendes ut til kunden og så er det et internt ark med dem egentlige vilkårene bare forsikringsselskapet kjenner til.
Har brukt det i 2 år på min Tesla. Helt greit og billigst.
Dårlig på kommunikasjon i forbindelse med uhell. Lite og ingenting av informasjon og lignende.
Lesa alt med lite skrift først, så kan ein tilpassa sanningen. Skaden på brillene skjedde brått og ikkje over tid.
Veldig rask å behandle saken, god oppfølging, generelt god service!
Veldig rask og enkel behandling og oppfølging er bare og smile av hvor en blir behandlet
Rask, enkel og suveren service. Blir tatt seriøst og trenger ikke forklare alt i hver minste detalj for å få frem hva som har skjedd. Et solid og kompetent forsikringsselskap med kompetente ansatte!
Greit oppgjør, etter samtale etter samtale med konsulent.
Tregt. Dårlig nettside for å følge saken. Kjip leiebilavtale. Toyota Yaris i leiebil for en BMW 3 serie. Dårlig oppfølging, må ringe inn å spørre fremfor å få informasjon.
Raskt oppgjør og enkel saksbehandling. Påminnelse hvis noe mangler eller er glemt.
Meget fornøyd måten jeg ble behandlet av kundebehandler og saken ble løst på.
Veldig fornøyd med hjelp jeg fikk. Raskt svar og raskt oppgjør. Svært fornøyd.
Saksbehandleren virket veldig uforberedt på og behandle saken. Ta personlig kontakt med skadelidende og ekspertise til saken.
Har brukt Fremtinds tjenester både ved sykdom og tyveri/skade. Deres reaksjon har vært rask og helt problemfri for meg.
Saken min antar jeg er ukomplisert. Burde vært behandlet for lenge siden. Alle etterspurte vedlegg er sendt. Fremdeles ingen utbetaling. Jeg er ny kunde i Fremtind og har ikke benyttet reiseforsikring i tidligere selskap. Derfor er jeg misfornøyd.
Hyggelige og hjelpsomme. Gir gode forklaringer og oppfølging underveis.