Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raskt oppgjør, gjør jobben med foto dokumentasjonen, og meld raskt ifra. Trivelig saksbehandler.
Veldig fornøyd med behandling og utbetaling og avkortning på beløp.
Hyggelig på telefon. Ryddig og raskt oppgjør. Meget godt fornøyd.
De avsluttet saken uten og ha gitt tilbakemelding og mente jeg hadde for dårlig grunn til og få penger tilbake, de ordna opp tilslutt, men da etter 20 telefon samtaler
- Litt dårlig dekning på ting. - Kundeservice er bra. - Alt i alt synes jeg forsikringen er god. Men synes forsikrings oppgjøret mitt var dårlig.
Kontaktet fremtind og fikk svar med en gang. Kjempefin oppfølging og service. Oppgjøret ble sendt meg raskt. Fantastisk.
Jeg er vanlig fornøyd med min forsikringssak. Jeg fikk rask behandling.
Ryddig selskap, hyggelige og dyktige saksbehandlere, kjapt oppgjør etter at vedtaket er fattet.
Har kunden i fokus, både i salg og forsikringsoppgjør.
Rask og effektiv behandling og oppgjør til min fulle tilfredshet.
Umulig å få tak i saksbehandler. Ikke registrert sak når den blir sendt som rekommandert post. Ingen tilbakemeldinger.
Jeg har hatt to skader; en liten og en stor. Begge håndtert like effektivt. Jeg har bare meldt inn skadene, så har Fremtind tatt seg av alt det andre. Mine erfaringer er bare positive
Upålitelige og lite kundesentriske. Kunden sitter igjen med hele regningen og har liten nytte av forsikringen.
Jeg har 40 års kundeforhold til først Samvirke som så ble Sparebank1 og nå Fremtind. Har ikke fått tilbud fra andre selskaper som har gjort at jeg har vurdert å forlate, nå Fremtind.
Sendte inn skademld "analogt". Likevel rask respons. Heile saka vart behandla kjapt og effektivt.
Dere send meg opp til andre tfn.numer, som send meg opp til andre tfn.numer, Som til slutt blir jeg forvirret og frustrert uten få orden på saken. Litt trist.