Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig bra, slapp mistenkeliggjøringen, Anbefales- Trenger ikke å mase for å få saken igjennom, veldig på saken, tydelige i fremtoningen. finner ingen ting og sette fingeren på.
Hadde nettopp en sak hos Fremtind. Jeg ble imponert over den raske saksbehandlingen. Det digitale skademeldingsskjemaet fungerte helt topp.
Faglig sterke.. Og høflige konsulenter... Gode priser på deres forsikringer.. Så no har eg hus.. 3 biler og reiseforsikring hos dere..
Kjøleskapet vårt sluttet å fungere, og det selvfølgelig rett etter garantiperiodens utløp. Tok kontakt med fremtind, og fikk til svar at dette er noe de dekker. Måtte legge ved en rapport fra servicetekniker som vi hadde på befaring, noe som er forståelig. Etter 1 og 1/2 uke fikk tlf fra fremtind, hvor de begynte å stille spørsmål som: var det noen ytre skader på kjøleskapet, har den vært i bakken ol. Nei svarte jeg. Kjøleskapet hadde lekkasje og det var ulønnsomt å reparere i følge servicetekniker og ingen ytre skader. Så kommer det sjokkerende svaret: Da er dette ikke dekket, for fremtind dekker kun skader av ytre påkjenninger og ikke noe som slutter å fungere av seg selv. Har vært kunde hos IF i alle år og aldri hørt noe sånt i det hele tatt. Tok ikke lange tiden før jeg var kunde hos If igjen. Vil også presisere at dette er innboforsikringen via LO favør som er obligatorisk ved medlemskapet. LO reklamerer med Norges beste innboforsikring men det stemmer absolutt ikke. Meldte meg ut av LO samt flyttet innboforsikring tilbake til IF! Rett og slett en useriøs selskap med LO som markedsfører. Hold unna disse!
Når man henvender seg for man fort tilbakemelding, for beskjed om at de vil se på saken og for et saksnr, som man skal bruke, når man skal skrive om hva det gjelder, etter at en har sendt inn saken kommer det svar tilbake at de har mottatt henvendelsen, og skal se på den, mottar også melding på tlf, vet ikke om noe som kan bli bedre syns det er godt behandlet slik det er, då mine erfaringer er at vi som er forsikret i fremtid blir tatt godt vare på,
Føler meg litt som en kjeltring ved at jeg bruker reiseforsikringen, men har aldri lurt Sparebank1 forsikring og synes alt var lettere når Sp.b.1 hadde dette sjøl. Men takk for oppgjøret, som sjøl om det tok lang tid kom vi i mål.
Ryddig og greit. Enkel prosess ved hærverksskade på bil.
Superfornøyd med den upåklagelige kundeservicen og det raske skadeoppgjøret.
Riktig oppgjør i form av verdi. Dog tok det litt for lang tid før saken var ferdigbehandlet. Ellers bra.
God og rask service. Veldig hyggelige damer i Stavanger 👍😃
Fikk plutselig brev i posten fra Framtind at de hadde tatt over forsikringen min fra DNB og informerte om at prisen kunne endres noe. Ved en nærmere titt på dokumentet så ser jeg at de har økt den årlige forsikringssummen med over 200%!!
Rask saksbehandling, god formidling av info og god oppfølging.
Real behandling av saken og stoler på Framtid Forsikring. Fornøyd.
De få gangene jeg har hatt bruk for forsikringen har jeg alltid opplevd rask og effektiv saksbehandling. Jeg kan anbefale Fremtid Forsikring på det sterkeste.
Beste kundebehandling, behandlingstid og resultat jeg noen gang har opplevd fra et forsikringsselskap.
Fikk svar i god tid. God forklaring også når vi har noen spørsmål. Deres personelle er snille å snakke med. Hadde ikke opplevd noe problem hos dere.