Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forventer at man skal sitte å finne frem kvitteringer på alt, når bilen er ribbet. Kundebehandleren mente at sånn er det å ha med ting på ferie.
Dyrt,ustabile tjenester,står på sitt at jeg må ha en dyrere forsikring enn jeg mener jeg selv trenger,har kun Fremtind fordi jeg er fagorganisert under LO som har gunstige fordeler..
Har ikke fått oppgjør saken startet i mars da jeg ble innlagt på sykehus på Tenerife. Fikk da melding på telefon at jeg skulle kontakte dere når jeg kom hjem for oppgjør.
Når skade oppstår er det helt håpløst å få hjelp, selv med topp forsikring vrir de seg unna som sleipe åler. I tillegg har de skadeinspektør som er inhabil, og opptrer arrogant ovenfor kunde. Anbefaler absolutt ingen til å tegne forsikring i dette selskapet!
Elendig, styr unna. De ringer aldri tilbake igjen når mann legger igjen beskjed. Rune Bjerke tar ut millioner i bonus årlig, det er nok for dem.
Fornøyd med saksbehandling, men synes prisen er for høy
Les forsikringsavtaler nøye før den inngås. Super kasko dekker vis ikke meir enn vanlig kasko.
Forferdelig selskap, elendig kundeservice, de har ingen interesse for å opprettholde sin del av forsikringsavtalen og kommer med feilaktige påstander og er særdeles passiv i vår skadesak. Vi har hatt vannskade på eiendommen og registrerte dette hos forsikringsselskapet og forventet å få en takstmann på befaring. I stedet så svarer selskapet med at de ikke dekker vannskade forårsaket av ødelagt drenering. At dreneringen er ødelagt er verken påvist eller avkreftet da det aldri har vært en takstmann her, denne konklusjonen tok dem bare over e-post. Etter at jeg tok kontakt med kommunen ang. dreneringen rundt huset så påstår nå forsikringsselskapet at de ikke dekker skader forårsaket av klimatiske forhold. Dette er bare tull da de klimatiske forholdene har vært veldig stabil i perioden. Vi har nå skade på eiendommen og risikerer fuktinntregning og eventuelt setningsskader på huset dersom dette ikke utbedres omgående. Det ser ut som vi må gå rettens vei for å få forsikringsselskapet til å opprettholde sin del av avtalen.
Dårlig service !!! Har LO favør alltid vært fornøyd før, men etter Fremtind kom inn i Sparebank1 har det blitt elendig. Kommer til å bytte selskap.
Du må absolutt ikke vente deg hjelp når du først trenger det , jeg hadde maskin skade på bil som forsikringen så fint skulle dekke, men det kom ikke på tale, selv om jeg har topp forsikring og kjørt skadefritt i 20 år så var det bare om og men og ikke noe hjelp å få, selv veihjelp var de ikke interessert å hjelpe med selv om jeg har veihjelp i forsikringen , STYR UNNA byttet tvert til selskapet jeg var i før. Hjelper ikke at fremtind er rimlig på pris når ikke man kan bruke de. Brukte 2 dager på å komme igjennom til kundebehandler også.
Jeg er heldigvis ikke kunde hos dette forsikringsselskapet, men fordi jeg ble påkjørt av en som er kunde her måtte jeg henvende meg til dem grunnet dekning av økonomisk tap! Lite serviceinnstilt, prøvde og finne en haug med utveier for og slippe å dekke utgifter som dem står ansvarlig for ved uhell! Uansett hvor mye mitt eget forsikringsselskap kom med dokumentasjon og begrunnelse på hvorfor fremtind skulle dekke disse tapene! Heldigvis ikke kunde her og kommer til og fraråde samtlige om å ha et kundeforhold her!
Meldte inn skade som ifølge vilkårene burde vært dekket. Selskapet henviste til andre paragrafer og vilkår, og var lite imøtekommende og hjelpsomme.
Når først uhellet er ute, kan man ikke regne med denne Sparebank1forsikring, nå kalt Fremtind. Selv om man er «topp forsikret», som det så fint står skrevet i avtalen. Saksbehandler prøvde hele tiden å finne noe som kunne konkluderes med ikke dekning av skade, da vi fikk vann inn i huset en kraftig regnværsdag. De bruker ett og samme firma til både taksering og utføring av evt reparasjoner. Noe som er svært uheldig for kunden, da de kun er på forsikringens side, og blander seg inn i saksbehandling. Saksbehandler var lite imøtekommende, og svarte sjelden eller fravikende på spørsmål. Brukte 1/2 år på saken, uten en god løsning. Her blir det oppsigelse!
Det er når ulykken er ute at du oppdager kvaliteten på forsikringsselskapet du har. Har alltid vært villig til å betale mer for å ikke oppleve problemer når det oppstår skade, men kan ikke anbefale Fremtind eller tidligere Sparebank 1. Saksbehandler er arrogant og svarer ikke på epost før hun blir klaget inn.