Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig oppfølging i forbindelse at jeg ble påkjørt av annen bil, mens jeg sto stille.
Reise som ble avlyst pga corona, oppgjør uten problemer. Brukte skjema på nettet. Brannskade, innbo i stabbur. Mye hagemøbler og gamle ting ble totalskadet fikk igjen så jeg fikk nye hagemøbler. Dårlig erstatning for gamle ting.
Er LO medlem og eg svært fornøyd med den prisen og de fordelene dette gir. I husstanden er vi to LO medlemmer og slipper da egenandel 1 gang pr år.
Imøtekommende og medmenneskelige medarbeidere. Alltid positive ansatte.
Helt suverent ! Fick svar inom en time, superrask tilbakemelding. Toppers. 👌🏽
Ble utrolig positivt overrasket over hvor raskt jeg fikk svar etter å ha meldt skade på en mobiltelefon! Saken ble behandlet samme dag og jeg fikk mail om at pengene skulle stå på konto i løpet av 1-2 virkedager:) Helt fantastisk.
Super rask behandling av saker. Har hatt saker med innbo og hus (vannskader). Egentlig veldig fornøyd. Eneste er vannskaden, når den ble oppdaget på natten så kunne de godt satt meg i kontakt med en rørlegger som de har avtale med. Istedenfor måtte eg ordne med dette selv. Ikke en lett oppgave natt til 1 juledag, mens du samtidig må drive skadebegrensning. Men oppgjøret og alt annet var helt topp.
Rask behandling og utbetaling. Positivt overrasket. Kan anbefales, som jeg kommer til å gjøre til alle mine venner og bekjente.
Utrolig rask behandling.Fikk svar i løpet av få timer at saken var behandlet. 👍 Pengene kom på konto første virkedag.
Meget rask og effektiv saksbehandling. Fra jeg meldte skade til erstatning var utbetalt tok det kun et par dager.
Besvarer ikke uten att man purrer. Fraskriver seg ansvar( saksbehandler) Når svar på min purring foreligger, så er dette kun en gjentagelse av tidligere forespørsel i fra meg, og som gjelder feil på bonusberegning og dobbelbelastet premie.
Kjørte på ett rådyr, ringte forssikringa mi som fortalte det var bare å levere på verksted. Og etter en uke var skaden utbedra. Så veldig fornøyd.
Proff behandling helt fra takstmann, og til behandlere sluttbehandlet skade med oppgjør. Raskt og effektivt utført.
Gi 2 måneder fra talsmannen var på befaring til jeg måtte etterlyse svar i saken.
Fusjon med DNB forsikring gir lette i forholdet til skade for kunder som har begge eller bare en av bankene som leverandør på forsikringssiden.
Jeg har skrevet om det et sted her og det får holde. En ting som er bra : utgifter ved et legebesøk som kostet ca 700,- hvor jeg hadde all dokumentasjon, ble direkte overført min konto, så takk for det.