Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtid Forsikring har sjelden god kundebehandling og meget kompetente medarbeidere som gir råd i forbindelse med skader, rehabilitering og bruk av helseforsikring.
Rask service, det var litt ventetid men jeg ble raskt oppringt da jeg oppga tlf.nummeret mitt. Meget hyggelig og forståelsesfull saksbehandler. Raskt oppgjør.
Rask behandlingstid. Lett å melde skade. Enkelt å orientere seg når oppgjøret var klart.
PC skjerm gikk midt i korona, måtte ha ny, og følte meg lurt av Elkjøp til å kjøpe altfor dyr ny. Kundebehandler forsto frustrasjonen min. Forsikringen dekket det meste, og jeg fikk penger på konto med en gang. Hjelper veldig å snakke med en hyggelig person når uhellet er ute!
Rask og flott hjelp og støtte. Lett å oppnå kontakt med behandler.
Er veldig fornøyd med forsikringselskapet sin oppfølging av saken, raskt og effektivt.
Jeg opplevde å bli møtt av vanskeligheter og et svært rigid system. Og jeg opplevde å bli møtt med mistroiskhet. Helt uakseptabelt. Hvorfor i det hele tatt ha forsikring når du blir møtt på denne måten. I stedet for at de skulle være der for å bistå deg, og hjelpe deg i en lei sak. Terningkast: 0.
Helt forferdelig når de skal stå ansvar for det de har forsikret. Ljuger at det holder, er arrogante og svarer ikke på spørsmål engang. Dessverre fungerer de åpenbart ikke uten rettssak. Det hadde vært fint hvis de kunne ansette litt flere folk som i det minste bryr seg.
3 min i tlf så var saken avklart og 1 time så hadde jeg oppgjøret.
Har alltid fått god informasjon og hjelp av dem. Og saker blir raskt behandla.
Fikk svar med engang og litt lei meg pga egenandel er litt dyrt. Får ikke kjøpe igjen det tingene 🥺
Gikk fort og greit super service og ikke noen problemer👍👍👍👍
Min bil var parkert i parkeringshuset på Sola under brannen i januar. Jeg meldte fra til forsikringsselskapet og ble kontaktet igjen nokså raskt etter at jeg kom tilbake fra reise, og etter det ble jeg holdt orientert om utviklingen. Det tok ikke så veldig lang tid før jeg fikk beskjed om at jeg ville få helt ny bil uten omkostninger, før de hadde sjekket tilstanden til bilen (el-bil). De var i dialog med bilfirmaet og alt ble ordnet på en veldig grei måte.
Meget rask behandling. Mindre enn 2 timer fra jeg melde inn til jeg fikk svar.
Ringte kl 18 om kvelden, kom til vakttelefonen, han tok imot saken, og jeg fikk en bekreftelse fra dere at saken var mottatt.
En perfekt saksbehandling, rask og effektiv og forståelsesfull.