Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjempe bra service, oppgjør for skaden kommer raskt. Vi er meget fornøyd med dette forsikringsselskapet, kan anbefale dette selskapet
Var raskt ute med info om korona-situasjonen og at hva vi skulle gjøre. En av mine tre saker ble raskt behandlet. Det er to andre som var sendt inn noen dager før som de ennå ikke har besvart, men skjønner at pågangen er enorm.
Svært fornøyd med god og rask behandling av skadesak. Reparasjon på merkeverksted innen kort tid.
Kan anbefales, men som med alt anna, må ein også sjå på prisen.
Jeg var uheldig og fikk både iPhone og Macbook ødelagt på samme uke. Jeg kontaktet Fremtind gjennom skjema online, og det gikk bare noen dager før oppgjør var på konto. Raskt og uten støy.
Første sak jeg har med Fremtind og bare positivt og si veldig imøtekommende saksbehandler.
Meldte inn skade og alt gikk fort og greit. Pengene på konto etter kort tid. Hadde ikke kontakt med saksbehandler.
Hatt en skadesak som gikk problemfritt fra start til slutt.
Har aldri vært i en sånn situasjon før, og var meget usikker på hvordan/hvem som skulle ta ansvar/styringen over problemene. Fikk fra dag en meget god info og råd om framdrift. Saken ble løst uten problemer. Takk for gjensidig respekt og forståelse!
Fremtind fremstår som kompetent og serviceorientert, veldig fornøyd med informasjon og behandling av min sak, likeså at jeg visste hvem som hadde saken og kunne kontaktes.
Meget rask og enkel saksbehandling å et hurtig oppgjør.
Fikk svært god oppfølging, igjennom høst og vinter.
Meget rask og effektiv behandling av skaden jeg fikk på innbo. Ferdig behandlet og sum inn på konto på 2-3 dager.
Fikk en rask og veldig grei behandling av saken. Kontaktet over tlf. og ble forklart veldig enkelt hva som måtte gjøres. Veldig fornøyd.
Veldig godt fornøyd med saksbehandler og arbeidet som ble gjort.
Lettfattelig nettside. Enkelt å åpne siden igjen for å legge til informasjon eller flere vedlegg