Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg var uheldig og fikk både iPhone og Macbook ødelagt på samme uke. Jeg kontaktet Fremtind gjennom skjema online, og det gikk bare noen dager før oppgjør var på konto. Raskt og uten støy.
Første sak jeg har med Fremtind og bare positivt og si veldig imøtekommende saksbehandler.
Meldte inn skade og alt gikk fort og greit. Pengene på konto etter kort tid. Hadde ikke kontakt med saksbehandler.
Hatt en skadesak som gikk problemfritt fra start til slutt.
Har aldri vært i en sånn situasjon før, og var meget usikker på hvordan/hvem som skulle ta ansvar/styringen over problemene. Fikk fra dag en meget god info og råd om framdrift. Saken ble løst uten problemer. Takk for gjensidig respekt og forståelse!
Fremtind fremstår som kompetent og serviceorientert, veldig fornøyd med informasjon og behandling av min sak, likeså at jeg visste hvem som hadde saken og kunne kontaktes.
Meget rask og enkel saksbehandling å et hurtig oppgjør.