Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hittil fått hva jeg betaler for, dvs oppgjør for skade.
Syntes den er veldig bra, og har hyggelig ansatte.
Lang behandlingstid, ingen oppfølging. Ikke utbedret alvorlig feil etter verksted og måtte selv dekke dette hos annet verksted på eget initiativ. Feil som ble utbedret, var dårlig utført. Dårlig lakkering, pålimte deler etter knekte fester. Ingen kompensasjon etter at det ble meldt ifra. Jeg er derfor ca 10.000,- i minus etter en forsikringssak hvor motpart var skyldig. Fortsatt ikke 100% utbedret.
Les forsikringspapirene nøye! Syntes svært lite er inkludert i innboforsikringen.
Svært fornøyd med forsikringen. Raskt svar på skademelding, skadeoppgjør og dekning.
Dårlig. Hadde vannskade og får ikke dekket dette. Veldig dårlig, så nå vill jeg bytte selskap. Når skaden var der så gir dere unnskyldninger for og ikke dekke denne skaden. Utrolig dårlig.
Mente jeg skulle ha erstatning etter gjenanskaffelsespris... fikk etter teknisk verdi.
Veldig fornøyd med rask behandling. Det som var vanskelig for meg var og få sendt legeerklæringen på nett.
Meget bra. Lite ventetid og greit oppgjør. Ødelagte briller.
Har benyttet fremtind via reise og bilforsikring og super kundebehandling 😊dyktige lokale fagfolk.
Har nå brukt over 1,5 mnd på saken min uten at jeg har fått en konklusjon (selv om alle kvitteringer ble sendt inn når saken ble åpnet). Har ringt kundeservice 5 ganger og får til svar at de har mye pågang og at jeg får svar når de har behandlet saken. Har sendt dem utallige mail uten et eneste svar! Det verste jeg har vært med på!!
Alt fungerte greit så veldig fornøyd. Sendte inn papirer og alt gikk av seg selv, så da kan man ikke klage.
Dette er en forsikring som jeg kan anbefale. De gangene jeg har hatt behov, har det vært en meget tilfredsstillende og rask behandling.
Fremtind var enkle å forholde seg til når vi fikk skade. De ordnet raskt opp i saken og vi hadde ikke mer å gjøre med saken før alt var ordnet opp i. Da betalte vi bare en liten egenandel. Fremtind kan anbefales.
Vurdere å skifte over til annet forsikringsselskap. Det er ikke nødvendig å betale når en ikke blir trodd. Reklamen er beste selskap ved hendelig uhell.
Effektiv kundeservice. Får et inntrykk at kundebehandler ønsker å hjelpe meg.