Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Anbefaler mine bekjentskaper å benytte Fremtind forsikring. 55
Den ene skadebehandleren avviser erstatning og gir feil opplysninger til kunden, mens en annen tilfeldig saksbehandler neste dag godkjenner kravet. Virker litt tilfeldig og useriøst.
Skjønner ikke hva jeg skal med denne forsikringen da den ikke dekker skader på klær.
Lettvinte sjølbetjente løsninger og super oppfølging ved skade :)
Vi har bare positive opplevelser ved bruk av dette forsikringsselskapet. Rask saksbehandling og dyktige og imøtekomme saksbehandlere.
De forsøkte å kreve egenandel selv den andre parten hadde tatt på seg alt ansvar. Det var litt ubehagelig.
Problemfri og rask behandling jeg er meget fornøyd med.
Har aldri hatt noen problemer med forsikringen min.
Min henvendelse ble fulgt opp på en god og profesjonell måte.
Gikk 3 minutter fra jeg sendte skademelding til jeg fikk svar. dvs saken var ferdig behandlet. Penger på konto innen 2 virkedager.
Veldig rask tilbakemelding på forsikringssaken og penger på konto med en gang.
Svært uproft. Dekker ikke det andre selskaper gjør samt heller ikke det de gir info om over tlf ved akutt hjelp!!
Har aldri brukt innboforsikringen til noe som har gått i stykker, har bare gått og kjøpt nytt fordi jeg tenkte det var tungvint. Men brukte den nå da jeg knuste tlf min, og det gikk kjapt. Tror ikke det gikk mer enn ett par timer før jeg fikk mail om at pengene var overført. Så jeg er veldig fornøyd😀
Grei saksbehandling, noe missfornøyd med reduksjon i forsikringsutbetaling, men ser man stort på det så var jo det min egen feil pga manglende sikkring da jeg trodde det var trygt når det ikke var det.... Så får vel ta det på egen naivitet :-)
Tyverisak som ikke ble oppdaget med en gang, anmeldt i ettertid. Politi henlegger saken, fremtind avviser saken fordi jeg ikke kan bevise at det har vært et tyveri. Jeg måtte selv anta verdi på utstyr som var stjålet, finne priser på Finn.no for å gi selskapet en verdi på det som var forsvunnet.
Alt ble ordnet opp, via verkstedet 😀 jeg tok kontakt med forsikringsselskapet, så ordnet de resten. Jeg skaffet motparten sine referanser.