Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt å varsle inn sak, og fikk raskt svar med grei forklaring til konklusjon av sak. Utbetaling kom også raskt.
Har forsikring gjennom mitt DNB mastercard. bestilte tur/retur taxi gjennom internett å betalte med fult mastercard pga forsikring tilfelle svindel. Ingen dukket opp for og hente oss å meldte dette inn, forsikringen dekker ikkje svindel, men dekker tyveri som di ikkje mener dette er. ikkje prøvd å kontakte meg eller noe for å få oppklaring/ forklaring bare rent avslag
Så lenge du gjør ditt, gjør fremtind sitt 😊 Fikk litt lite igjen iforhold til firventet. Men alt i alt er jeg meget fornøyd.
Måtte vente over 4 mnd før en fekk tilbakemelding på om en vannskade blei dekket av topp boligforsikringen.
Jeg var overrasket att det gikk så fort og allt ble så bra
Fikk raskt behandling av skaden på bilen ogm redusert egenandel for ikke å benytte leiebil ved verkstedbesøket
Fremtind svarer raskt og har hyggelige saksbehandlere
Gikk veldig fort fra skaden ble meldt til den ble godkjent, og bilen var klar for verksted.
Blir bestandig møtt med vilje til å hjelpe når en tar kontakt
Godt å møte en saksbehandler som lytter og respekterer deg. Tusen takk for ypperlig service hele veien❤️
Alltid fornøyd.forsikring over lang tid,positiv til behandling og pppgjør
Rask behandling.Veldig positiv overraskende. Har heldigvis ikke behøvd å bruke dere før men dette var bra
Veldig fornøyd . De tok kontakt allerede dagen etter jeg meldte saken inn. Forsetter å være kunde her.
Svært fornøyd med selskapet. Hadde en bilskade som jeg meldte inn et halvt år etter at den skjedde. Trodde først ikke det var noen vits i å ta det på forsikringen, men så viste det seg at det likevel var en omfattende skade. Det var ikke noe problem. Fikk bare beskjed om å levere bilen på et verksted for å få takst og reparasjon, så ordnet de det.
Bare tull med hele selskapet, fra vi startet forsikring (og de glemte å si opp forrige så vi måtte betale dobbelt i 6 mnd enda vi ringte dem HVER DAG) til nå når vi skulle bruke dem for første gang. Får gavekort istedenfor penger, tar lang tid, dobbel egenandel for samme skade osv. Styr unna.
Enkelt og komme i kontakt med en saks behandler .😬