Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget fornøyd! Fortsett det gode arbeidet dere allerede gjør!!!
De har brukt over 10mnd på å behandle forsikringen angående et hustak som ble tatt av stormen. Saken er enda ikke avklart eller mangler utbedret
Snabb behandling och förståelse från kunderådgiver
God service,rask hjelp i en fortvilet situasjon. Fantastisk hjelpende kundebehandler.
Vår leverandør er SMN og de gjør for oss absolutt ingenting. Hvorfor de er mellom oss og Dere skjønner jeg ingenting av. Derfor medium score på Dere
Elendig saksbehandling, ikke interessert å hjelpe meg som kunde! Min koffert ble totalskadet, og de brydde seg ikke om å kontakte meg for flere opplysninger, og så feiltolker de regler og de har tydeligvis ikke lest årsak og sett bilder som dokumenterer skadene! Om de hadde vært interessert i å drive god kundeservice og totalbehandling av skadesaken, så hadde de kontaktet meg, som de skre at de ville gjøre i løpet av kort tid!
Meget god saksbehandling. God respons. Måtte kansellere reise fra Ghana PGA sykdom. Fremtind ordnet med bra hotell og sykehusopphold frem til vi var erklært friske til å reise av legen.
Enkelte Rask behandling av saken Kjempe kundeservice da jeg tok kontakt om litt informasjon i forkant av saken Jeg har alle forsikringer her hos fremtind Anbefales
Vår oppvaskmaskin gikk i stykker og ødelag vårt gulv på kjøkkenet og fikk ikke erstattet dette.
Greit og melde inn skade, kjapt svar og taksering på verksted. Greit oppgjør, og enkel saksgang.
Nettopp fått rask og effektiv utbetaling fra reisefors. etter et uhell på en reise.
Mistet ein telefon og fekk beskjed fra Telia om å anmelde det, og det gjorde eg, og dei sa at eg måtte snakke med forsikringen for å sperre den, men dei berre avviser søknaden. Ikkje å anbefale.
God kunde forståelse raskt oppgjør du føler at saken er i de beste hender
Saken ble løst iht. forsikringens avtaletekst og min forventning.
Godt fornøyd! Vi fikk raskt hjelp og orientering om hva vi skulle gjøre da vi måtte avbestille tre ukers feriereise.
Rask tilgang til SOS kundebehandler og rask oppgjørsbehandling.