Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Styr unna. Det var en kamp over flere måneder med at de drev med ansvars fraskrivelse.. Måtte få inn en egen takstmann og flislegger for å endelig få de på banen. Og enda da var det en kamp. Måtte gjøre alt selv.
Ble akutt syk på ferie (matforgiftet) og måtte legge meg inn ei natt til på ferie som jeg måtte betale selv. Fikk ikke igjen ei krone for merutgiften jeg måtte ut med for å leie meg et hotellrom for å bli frisk.
God kundeopplevelse når man hadde behov for forsikringen.
Ikke noe personlig service. Aldri noe hjelp å få når du er uheldig. Oppsummert dyrt og dårlig. Styr unna
Meget fornøyd rask og effektiv løsning og oppgjør kan anbefales på det sterkeste
Hyggelig kundebehandler, rask behandling av saken.
Ekspeditt og ubyråkratisk og lettvint å kommunisere med