Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke noe personlig service. Aldri noe hjelp å få når du er uheldig. Oppsummert dyrt og dårlig. Styr unna
Meget fornøyd rask og effektiv løsning og oppgjør kan anbefales på det sterkeste
Hyggelig kundebehandler, rask behandling av saken.
Ekspeditt og ubyråkratisk og lettvint å kommunisere med
Rotete og uoversiktlig, lite oppsøkende og tydelig ansvarsfraskrivelse. Vi har opplevd flere saksbehandlere som ikke har latt høre fra seg. Mangel på muntlig kommunikasjon er en minus.
Glitrende og raskt skadeoppgjør. Skadebeløpet var svært lavt, litt under kr. 1000,-. Utfylling av skjema for skademelding var veldig omfattende. Det kunne vært enklere ved små erstatningskrav.
Veldig fornøyd. Saksbehandling bar preg av automatikk.