Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det som var bra: kom lett i kontakt med kundebehandler. Det som kunne vært bedre er: høyere dekningsgrad av erstatningen for møbler og inventar. Kun 60% av verdien til brukte møbler som man finner på finn No. blir utgangspunktet for brukte møbeler og inventar. Det er langt lavere en hva dette koster opprinnelig og hva det vil koste å kjøpe det igjen.
Kun en sak, men svært fornøyd med behandlingen.
Hyggelig samtale, greit oppgjør.At det tok noe tid skyltes muligens, treghet med dokumentasjon fra optiker og urmaker.😛
Dette gikk smertefritt for seg. Imponerende rask behandlingstid, brukervennlig skjema og god kundeservice. Veldig fornøyd med å ha valgt Fremtind!
Mistet 2 års bonus for en liten skade. Jeg skulle betale selv hvis dere hadde tatt kontakt med meg. Jeg hadde gitt beskjed om det. Føler meg ble lurt
Ble syk under min ferie og fremtind fungerte ikke som en reiseforsikring Christian
Ble anmeldt for noe en av deres medarbeidere hadde gjort. Saken ble selvfølgelig henlagt da det ikke stemte med fakta. Selskapet ble jentesur og frøs meg ut med å nekte meg tilgang eller nye forsikringer.