Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtind opplevde jeg som vanskelige å komme i kontakt med ifm naturskade på hus. Manglende kompetanse i 1.linje. Når riktig kontakt ble opprettet og de oppfattet skaden, kom det igang god dialog og erstatning.
Utmerket og rask saksbehandling. Oppgjør 2-3 dager etter innsending av dokumentasjon av skadeomfanget.
De ansatte er så service innstilte og dyktige på hjelp og forklaring, er utrolig fornøyd med Fremtind forsikring.
Dårlige behandling av saken. Dere så ikke på min reise datoen og straks bestemte at jeg ikke har rett til tilbakebetaling, noe som andre bekjent fikk bra behandling av saken fra andre selskap. Dere er noe å skamme seg som forsikringsselskap. Dette skal tas opp med forsikring nemnda
Den beste og rimeligste innboforsikring. Fantastisk kundeservice og kundestøtte. Kan anbefales på det sterkeste. Hilsen Emil
Har god erfaring når det gjelder bilforsikring. Har ikke hatt behov for å bruke husforsikring.
Rask og god kommunikasjon og løsning. Hadde problemer med det elektroniske skjemaet pga systemfeil, men fikk saken løst raskt over telefon.