Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og god kommunikasjon og løsning. Hadde problemer med det elektroniske skjemaet pga systemfeil, men fikk saken løst raskt over telefon.
Beklageligvis ingen hjelp å få når man først trenger det. Kundeservice på sitt værste. Bør ha god tid og forvente lite.
Dette er et raskt og effektivt selskap som dekker det meste du føler du har krav på. Vi har lite og utsette her.
Lite forståelse , følte jeg måtte true for å få ned en faktura som jeg aldri sko ha hatt . Mente en mann på 75 skulle bo i en leilighet som ble pusset opp med masse støv når han har kols.
Raskt svar på elektronisk registrering. Rask behandling også på telefon.
Gode priser og flinke til å forklare om man lurer på noe.
Veldig god kundebehandling og ekstremt rask saksbehandling i skadesaker. Jeg har bare positive opplevelser med Fremtind og kommer til å fortsette som kunde. Anbefales