Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har få erfaring med skadesaker, men ved behov har vi fått god oppfølging o informasjon
Veldig raskt og greit oppgjør. Savnet bare at all registrering kan foregå på skadeskjemaet( måtte logge på scalepoint m passord etc for å skrive detaljer om hvilke gjenstander som ble stjålet)
Det er ikke selve forsikringene. Det er kundereisen. Kundeservicen. Ivaretakelsen av kunden. Den er på bunnnivå!
Det jeg liker aller best m reiseforsikringen er at det trekkes en sum hver måned. Og st innboforsikringen er med i fagforbundet
Kjapp og hyggelig kunderådgiver. Gode priser og god service
Rask behandling og i utgangspunktet fornøyd, men vær bevisst på at forsikringen kun dekker 5000 kr når det kommer til utredning og behandling av allergi. Og dette er da kun en engangsbetaling. Så hvis en vil sikre seg så ville jeg heller gått for Agria.
blei ignorert, og endte opp med å måtte ta buss i over 50 dager. når jeg endelig ble kontakta var det helt uaktuelt med lånebil / erstatning for tiden uten bil sånn som (anonym), Oppgjørskonsulenten sa