Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandling og la til rette for at de også hadde samtale med verksted.
Å være gruppeleder for en gruppe er ikke noe fordel. Tap av feriedager blir ikke tatt hensyn til.
Jeg rapporterte en sak til Fremtind og fikk beskjed det kunne ta opp til 2 ukers behandlingstid. Prøvde kontakte saksbehandler i mellomtiden men fikk ingen respons. Etter flere uker hadde gått, ringte jeg Fremtind kundeservice (etter å ha ventet i en time i tlf) og informerte dem om at fristen hadde gått ut. Da tok kundeservice damen titt på saken og på 1-2 minutter informerte meg at hun kunne avise kravet straks fordi taksmannen hadde sagt dette var ikke følgeskade. Jeg informerte henne at det var flere seksjoner i vilkårene som kunne dekke kravet, men hun ville ikke svare på det og sa jeg kunne bare klage. Moral of the story: Fremtind venter flere uker på at håndtere en sak, men aviser den på 1 minutt, etter jeg purrer og uten å se nøye på saken. Det er tydeligvis en taktikk å avise krav fra kunder, uten å virkelig vurdere dem, som en "first line of defense" og la kundene klage.
Bruk et annet selskap. Liten og ingen forståelse av problemet for brukerens argumentasjon.
Helt konge forsikring og topp kundebehandling. 👍🏻
Opplever Fremtind som et bra alternativ og konkurransedyktige på pris. At jeg har full oversikt via min nettbank er for meg et pre.
Lang behandlingstid,og merkelig beregning av erstatningssum!