Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter en husbrann har jeg bare lovord å si om husforsikringen. En fantastisk takstmann , som ordnet ut alt for oss. Innbo ble noe litt annet. Man føler seg ranet der. Man har mistet alt man eier, og så trekker de grovt av summen i verditap for ting som man må skaffe tilbake uansett. Da sparker man vel de som ligger nede. Men dette er vel ikke unikt for fremtind. Men bilforsikring… Ble overrasket når jeg så hvor dyr forsikringen min hadde blitt. Jeg betaler mer for en gammel bil med delkasko enn jeg gjorde for den nyeste når den var ett år gammel. Den nyeste har steget fra 5600 i året til 12900 på fem år. Noe av dette er naturligvis trafikkforsikringen, men utover det er dette ran. Ingen skader i løpet av de 15 årene jeg har vært kunde hos fremtind, så da må man vel se seg rundt etter noe bedre.
Alt ble ordnet over en telefonsamtale.og da det manglet noe ble det tatt kjapt med en mail .
Hyggelig samtale,med god forklaring, om hva som blir dekket,og også omtanke,med hilsen til hunden det gjelder.
Dette er mitt første møte med Fremtind.Det er en forsikringssak der mobiltelefon min ble hardt skadet eller ødelagt. Oppgjøret har gått relativt hurtig. Jeg fikk en link fra selskapet, der jeg kunne følge den fra den ble innlevert til butikk og tilbake igjen. Veldig bra levert!
Hyggelige og hjelpsome saksbehandlere som jobber effektivt for tok ikke lang tid fra jeg tok kontakt til att kjøleskapet som var gått istykker for meg var fikset👍
God og enkel oppfølging av min skade, samt utbetaling.
Forsikring dekket godt og saksbehandling og oppgjør gikk raskt og greit