Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt å melde skade på nett. Rask tilbakemelding fra selskapet. Rask utbetaling. Alt fungerte bra.
Jeg har ingenting å klage på. Oppdraget er utført på tilfredsstillenge måte
Nedlatende og meget dårlig kundebehandling Saksbehandler mistekte meg for juks, uten å si det direkteÅssen kull følte kundebehandling er været var var jeg skriver svært dårlig og søtt av deg så skriv kommentar saksbehandler mistenkte meg på jukset uten å si det direkte
Fremtind Forsikring som bruker SSG som firma til å rydde opp etter en skade, er et rotete konsept. Elendig komunikasjon. Det tok nesten 4 uker fra skade tidspunkt til jeg ringte inn og purret på taksten. Da hadde takst mannen fått sparken ! Han hadde gitt F... i å levere inn dukumentasjon. Siden har det gått meget seint. med forskjellige personer å forholde seg til Dette er for å si det mildt meget dårlig. Nå har det gått nesten 11 uker, og fremdeles må jeg ringe ssg og pushe på for å få en fremgang i prossesen. Da var Recover mye bedre...
Hyggelig kundeveileder som tok seg tid til å lytte. Saken ble løst umiddelbart
God service og hurtig tilbakemelding godt utført arbeide på bilen Meget tilfreds !!!
Jeg meldte skade på nett. Fikk bekreftet med en gang og oppgjør veldig fort. Svært fornøyd.