Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Juks og fanteri fra dag 1. Når de så blir tatt med buksene nede skifter de saksbehandler og det skal ikke snakkes mer om. De innfrir ikke alternativt bosted på tross av at vi var uten vann i flere dager. Kun trenering selv om avtalen i sier vi må ha godkjenning fra dem i forkant. Brudd på personvernregel ble bare avfeid med at de skulle endre rutinene sine - ingen unnskyldning utover det. Forsøker å skylde på feil fall, feil drenering, gammel skade etc - samtlige ble motbevist - og sågar påvist feil fra deres takstmann i en tidligere regressak - da ville de plutselig ikke snakke mer om den saken... Flerfoldige skader på innbo som ikke skyldes vannskaden, men elendig behandling av underentreprenører i etterkant. Vi tok mange bilder underveis, på tross av at vi fikk beskjed om at vi ikke kunne gå rundt å ta bilder. Sofaen kom tilbake skrukkete og full av rustflekker. Heldigvis knipset vi bilde idet de bar ut sofaen og kunne således bevise at den ikke var sånn da den forlot vårt hus. Sakene er mange, og det har vært utrolig frustrerende. Trodde dette skulle være plankesak da skadevolder (kommunen) la seg paddeflat med en gang, men vi har virkelig fått se hvordan vårt forsikringsselskap har forsøkt å berike seg selv. At vi i det hele tatt må ta det via eget forsikringsselskap og ikke heller kan velge advokat i en åpenbar regressak forstår jeg ikke. Styr unna Fremtind er mitt råd - og ta bilder og videoer av alt du har - du vet aldri når du kan få bruk for det.
Er bare så fornøyd med måten jeg blir møtt på 👏 god og grei forklaring ift prosessen videre .
Veldig bra oppfølging men litt tungvint for min del med så spesifikke opplysninger på enkelte ting
Erstattning kom i god tid, men det ble ikke erstatte alt som jeg forventet fra dere med forbindelsen med kansellert fly.
De kommer med svadasvar for hvorfor de ikke gir erstatning. Mellom linjene sier de at jeg er en kjeltring.
Raskt og effektiv behandling av saken, jeg berømme det digitale opplegget som fungerte veldig fint for meg.
Forsikringen dekker ikke opp slik at jeg får noe tilsvarende igjen. Ikke i nærheten engang. Verdiløs.